В Уганді ввели суперечливий податок для людей, які використовують соцмережі, месенджери та соціальні медіа. Так, громадяни країни, які використовують інтернет-платформи обміну повідомленнями, повинні будуть щоденно платити 200 шилінгів (5 центів США).
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на BBC.
Президент Йовері Мусевені ініціював зміни, стверджуючи, що соцмережі заохочують пліткування.
"Лідер Уганди Йовері Мусевені захистив новий податок, заявивши, що угандійці використовують платформи «для брехні» і розбазарюють валюту на платежі закордонним телекомам. Користувачі соціальних мереж «нескінченно витрачають гроші на балаканину або навіть брехню", - сказано в повідомленні.
Зазначається, що в список «платних» ресурсів входять WhatsApp, Facebook, Twitter і Skype. У разі несплати доступ блокується - за цим повинні стежити провайдери.
Громадські організації вже заявили, що через це постраждають найбідніші мешканці Уганди, які рідко використовують банківські послуги.
"Збільшення податків необхідне, щоб допомогти Уганді виплатити державний борг",- сказав міністр фінансів країни Давид Бахаті.
Як повідомляв ONLINE.UА, компанія Viber вирішила змінити свій логотип в рамках стратегії із синергії активів японської корпорації Rakuten. Тепер сервіс називатиметься Rakuten Viber.