15 травня у Києві, в американському культурному центрі America House, відбулося відкриття виставки «Шик-модерн» молодої української художниці Пацци Пеннелло (Pazza Pennello), повідомляє ONLINE.UA.
На виставці представлені картини акрилом на полотні, на яких зображені торгові марки та вироби, що з'явилися в Україні після падіння залізної завіси. Ці американські та європейські товари стали найціннішими та рідкісними речами в пострадянських суспільствах.
фото: Андрiй Корень
«Шик-модерн» - це поняття, яке було популярне в СРСР та позначало багатство, красу, розкіш, блиск та стиль. Крізь призму мистецтва можна подивитись, як брендинг та маркетинг впливають на різні культури та життя людей у постіндустріальній економіці.
Художниця показує дефіцитні товари, через які відкриваються цінності споживачів, виробників та власне культури, в якій вони живуть. Виставку доповнює серія портретів персонажів із таких популярних американських телесеріалів, як «Санта Барбара» та «Династія», оскільки фільми та телесеріали є комерційними брендами, іміджевими продуктами, в яких транслюються культурні цінності та коди.
Пацца Пеннелло працює в стилі поп-арт. Картини художниці відомі не тільки в Україні, а й далеко за її межами. На її рахунку численні персональні та групові виставки, участі в міжнародних конкурсах. Роботи авторки прикрашають приватні колекції поціновувачів сучасного мистецтва Франції, Швейцарії та США.
На відкритті виставки виступив гурт Mari Cheba з акустичною програмою, презентувавши свої пісні з нового альбому, обкладинку якого створила Пацца Пеннелло.
Виставка буде тривати до 2 червня 2018, тому ви маєте змогу на власні очі побачити картини талановитої художниці.
Як вже повідомляв ONLINE.UA, картина італійського художника Амедео Модільяні "Оголена, що лежить" поставила рекорд аукціонів Sotheby’s.
фото: Андрiй Корень
фото: Андрiй Корень
фото: Андрiй Корень
фото: Андрiй Корень
фото: Андрiй Корень