Скільки є різновидів коронавірусу - вчені вразили результатами дослідження
Наука та медицина
Дата публікації

Скільки є різновидів коронавірусу - вчені вразили результатами дослідження

Джерело:  online.ua

Епідеміологи із США під керівництвом доцента Пенсільванського університету Пола Пленета у ході тривалих досліджень дійшли неочікуваного висновку - вони заявили про те, що під час пандемії по світу поширюється аж шість різновидів коронавірусу нового типу. Окрім того, наголошується, що в ході дослідження науковці проаналізували структуру 10,4 тис. зразків коронавірусу з різних регіонів світу. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на видання bioRxiv.

За словами вчених, віруси з груп СС256 і CC258 зустрічаються, в основному, в США, представники груп СС70 і CC225 - в Європі, а на території Південної Америки поширюється "європейський" коронавірус з групи CC300.

"Аналіз дозволив Пленету і його колегам відкрити кілька ділянок, структура яких мало змінилася за весь час епідемії. Ці ділянки, як припускають вчені, особливо важливі для поширення SARS-CoV-2. Їх вивчення допоможе створити ліки і вакцини, які можуть діяти майже на всі різновиди вірусу",- йдеться в повідомленні.

Варто також звернути увагу на те, що нещодавно науковці виявили імунітет до COVID-19 у деяких людей, які не хворіли. Причиною цього є перехресна реакція: коли Т-клітини-помічники розвиваються у відповідь на інший вірус, вони реагують на схожий, але раніше не відомий патоген.

Раніше також експерти вз Всесвітньої організації охорони здоров’я заявили про те, що певних правил безпеки необхідно дотримуватися навіть після послаблень карантин та поліпшення ситуації з коронавірусом COVID-19. За словами представників ВООЗ, особливо важливе соціальне дистанціювання, адже спалахи інфекції можуть з’являтися в окремих частинах світу та поширюватися з великою швидкістю.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що у вівторок, станом на ранок 9 червня, в Україні виявлено 394 нових випадки зараження. Варто зазначити, що з початку пандемії в країні захворіли COVID-19 27 856 осіб. Усі важливі подробиці можна знайти в нашому матеріалі.