Соціолог пояснив, як провели скандальне опитування в ОРДЛО
Категорія
Україна
Дата публікації

Соціолог пояснив, як провели скандальне опитування в ОРДЛО

Соціолог пояснив, як провели скандальне опитування в ОРДЛО
Джерело:  Hromadske

Директор "Нью-імідж маркетинг груп" Олег Сінаюк розповів, як експерти отримали свідчення жителів окупованого Донбасу для соціального дослідження. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "Громадське".

Йдеться про опитування face-to-face за анкетою, яке виявило прихильність 50,9% жителів до інтеграції в РФ. За його словами, агентство користувалося даними 2014 року з додаванням інформації про людей, які залишили регіон.

"Це максимально релевантно, інших варіантів у нас немає", - відзначив соціолог.

Компанія жодним чином не може мати дані про загиблих, виїхавших до РФ або незареєстрованих внутрішньо переміщених громадян.

"Ми ці моменти врахували, коли розраховували похибку вибірки. Якби не ці моменти, похибка вибірка була б щонайменше вдвічі менше, ніж вона у нас вийшла (похибка в опитуванні становить 3,2%)", - пояснив Сінаюк.

Експерти не ділили респондентів на працюючих чи незайнятих. Лише за віком, статтю, міським та сільським типом населення. Опитування проводили face-to-face вдома у людей.

Директор "Нью-імідж маркетинг груп" не розкрив, як саме соціологи в'їжджали в ОРДЛО, заради їхньої безпеки.

Як повідомляв ONLINE.UA, резонансне опитування з'ясувало, що на території ОРДЛО близько 58% жителів вважають себе громадянами України. Втім, 41,6% респондентів вже мають так звані "паспорти" терористичних формувань "ЛДНР". Близько 18,5% опитаних бажають регіону реінтеграції, а інші 16,2% - повної незалежності.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?