Компанія Google і Mastercard уклали таємну угоду з обміну даними двух мільярдів користувачів про їхні фінансові транзакції в мережі. В рамках цієї угоди Mastercard продала Google історію з фінансових операцій користувачів, щоб пошуковик міг з'ясувати дієвість інтернет-реклами.
Про таємну угоду Google і Mastercard повідомило видання Bloomberg, передає ONLINE.UA.
Навколо цієї таємної угоди розвинувся скандал. Борці за приватність в мережі вважають цей договір тривожним знаком, тому що невідомо, скільки подібних угод ще може існувати між технологічними гігантами.
У Google відмовилися підтверджувати таємне партнерство з Mastercard. Але при цьому підтвердили, що в пошуковій системі вбудовані інструменти реклами, які захищені подвійним сліпим шифруванням, завдяки якому ні Google, ні партнери пошуковика не можуть отримувати і ідентифікувати персональні дані користувачів.
У Mastercard також спростували зв'язок з Google. Але підтвердили, що компанія ділиться інформацією про транзакції покупців з продавцями і постачальниками послуг, щоб вони могли вимірювати ефективність рекламних кампаній.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що Google опинився в центрі гучного скандалу з витоком даних.