5 жовтня в київському Палаці Спорту відбулося наймасштабніше та довгоочікуване шоу цієї осені - VISLOVO. Про це soldoutорганізатори оголосили за місяць до концерту. А в день шоу пісням з нового четвертого альбому гурту вперше підспівували наживо майже 10 тисяч людей. Палац Спорту перетворився на urban-світ зі своїми героями, правилами і трендами. Енергія абсолютної свободи VISLOVO охопила Київ, передає ONLINE.UA.
"Емоції зашкалюють - як багато людей живуть цим світом, який ми створили! Було стільки репетицій, танців, постановок, годин, проведених на студії, щоб сьогодні ми всі були одним цілим. Ця чарівна і божевільна мить - заслуга величезної команди. Ми вдячні кожному, хто був з нами на всіх етапах, і кожному, хто розділив з нами це свято", - прокоментував довгоочікуване шоу Позитив.
Надя Дорофєєва зізнається, що досі залишається в захваті від реакції фанатів на старання команди гурту.
"Недостатньо емоцій, щоб все висловити і, одночасно, неймовірне щастя. Те, що відбувалося на сцені - заслуга величезної команди. Сьогодні ми з Позитивом подорослішали як особистості і як артисти - це були інші ми. Спасибі нашим авторам, які створюють хіти, котрі збирають такі зали - адже все починається з пісні. Спасибі за любов!", - подякувала Надя.
Гурт, що запам'ятовується своїми фішками в піснях і кліпах, дивував і на концерті: secret guest Женя Галич з гітарним соло в пісні «Абнімос / Досвідос», MONATK "Глибоко ..." під водою на величезному екрані, 50-метровий шлейф, балет з яскравих танцюристів "Танців із зірками", чоловіки на підборах, які танцюють під «Троль» на чолі з Jay, несподіваний сольний трек Позитиву, фокуси з костюмами, вагони метро, контейнери, гігантський VISBOY, лазери і спецефекти.
Підготовка до VISLOVO зайняла більше року - створенням шоу займалося режисерське тріо TRI direction, відоме постановками для топових українських шоу і номерами для артистів світового рівня. За стиль VISLOVO відповідали топові українські дизайнери: Ivan Frolov, THE Coat, KSENIA SCHNAIDER, бренд взуття MARSALA і DAMN JEWERLY. Головним стилістом шоу виступила Евгенія Скварська.
Світло, звук, техніка, спецефект, сценографія та безліч важливих деталей, з яких складався масштабний проект. Партнерами на кожному етапі шоу виступили професійні українські компанії: Alight, MAG Audio, PROFI Innovations, Platforma, beTV, BlckBox, NVPRO, Splash Show, Immolas і ін. Бренд VISLOVO розробляли компанії MOZGI GROUP: MOZGI Entertainment, MOZGI Ideas, MOZGI Studio, MOZGI Production, MOZGI Shop.
Поринути в атмосферу VISLOVO змогли і глядачі телеканалу М1, завдяки прямим включенням з концерту. Повну версію шоу покажуть в ефірі телеканалу "1+1" в грудні.
Після Києва енергія VISLOVO охопить усю країну - "Время и Стекло" відправляються з новою програмою у всеукраїнський тур.