Це було VISLOVO: "Время и Стекло" зібрали на концерті в Києві 10 тисяч осіб
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Це було VISLOVO: "Время и Стекло" зібрали на концерті в Києві 10 тисяч осіб

Це було VISLOVO: "Время и Стекло" зібрали на концерті в Києві 10 тисяч осіб
Джерело:  online.ua

5 жовтня в київському Палаці Спорту відбулося наймасштабніше та довгоочікуване шоу цієї осені - VISLOVO. Про це soldoutорганізатори оголосили за місяць до концерту. А в день шоу пісням з нового четвертого альбому гурту вперше підспівували наживо майже 10 тисяч людей. Палац Спорту перетворився на urban-світ зі своїми героями, правилами і трендами. Енергія абсолютної свободи VISLOVO охопила Київ, передає ONLINE.UA.

"Емоції зашкалюють - як багато людей живуть цим світом, який ми створили! Було стільки репетицій, танців, постановок, годин, проведених на студії, щоб сьогодні ми всі були одним цілим. Ця чарівна і божевільна мить - заслуга величезної команди. Ми вдячні кожному, хто був з нами на всіх етапах, і кожному, хто розділив з нами це свято", - прокоментував довгоочікуване шоу Позитив.

Надя Дорофєєва зізнається, що досі залишається в захваті від реакції фанатів на старання команди гурту.

"Недостатньо емоцій, щоб все висловити і, одночасно, неймовірне щастя. Те, що відбувалося на сцені - заслуга величезної команди. Сьогодні ми з Позитивом подорослішали як особистості і як артисти - це були інші ми. Спасибі нашим авторам, які створюють хіти, котрі збирають такі зали - адже все починається з пісні. Спасибі за любов!", - подякувала Надя.

Гурт, що запам'ятовується своїми фішками в піснях і кліпах, дивував і на концерті: secret guest Женя Галич з гітарним соло в пісні «Абнімос / Досвідос», MONATK "Глибоко ..." під водою на величезному екрані, 50-метровий шлейф, балет з яскравих танцюристів "Танців із зірками", чоловіки на підборах, які танцюють під «Троль» на чолі з Jay, несподіваний сольний трек Позитиву, фокуси з костюмами, вагони метро, контейнери, гігантський VISBOY, лазери і спецефекти.

Підготовка до VISLOVO зайняла більше року - створенням шоу займалося режисерське тріо TRI direction, відоме постановками для топових українських шоу і номерами для артистів світового рівня. За стиль VISLOVO відповідали топові українські дизайнери: Ivan Frolov, THE Coat, KSENIA SCHNAIDER, бренд взуття MARSALA і DAMN JEWERLY. Головним стилістом шоу виступила Евгенія Скварська.

Світло, звук, техніка, спецефект, сценографія та безліч важливих деталей, з яких складався масштабний проект. Партнерами на кожному етапі шоу виступили професійні українські компанії: Alight, MAG Audio, PROFI Innovations, Platforma, beTV, BlckBox, NVPRO, Splash Show, Immolas і ін. Бренд VISLOVO розробляли компанії MOZGI GROUP: MOZGI Entertainment, MOZGI Ideas, MOZGI Studio, MOZGI Production, MOZGI Shop.

Поринути в атмосферу VISLOVO змогли і глядачі телеканалу М1, завдяки прямим включенням з концерту. Повну версію шоу покажуть в ефірі телеканалу "1+1" в грудні.

Після Києва енергія VISLOVO охопить усю країну - "Время и Стекло" відправляються з новою програмою у всеукраїнський тур.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?