Адміністрація Twitter відмовиться найближчим часом від політичної реклами. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Deutsche Welle.
За словами голови компанії Джека Дорсі, заборона на платну рекламу стає чинною 22 листопада.
"Ми вважаємо, що політичні послання повинні заслужити того, аби бути почутими, неправильно домагатися цього за гроші", - пояснив він.
Очільник зазначив, що рішення стосується лише можливості "бути почутим за гроші", а не про волю у самовираженні. До таких заходів адміністрація дійшла після вивчення ризиків у процесі формування думок населення демократичних країн.
Перш за все йдеться про неперевірені дані та явище "глибоких фейків" (deep fake).
"Прозвучить непереконливо, якщо ми скажемо: ми працюємо з усіх сил, щоб не дати людям використовувати наші системи для поширення неправдивої інформації, але якщо хтось нам платить за те, щоб зорієнтувати і змушувати людей бачити політичну рекламу, то, ну... цей хтось може говорити, що хоче!" - цитує Дорсі BBC.
Ініціатива вже отримала критику. Наприклад, Twitter закидають, що такі обмеження можуть бути корисними для тих людей, які вже знаходяться у владних повноваження.
Втім, одними з тих, хто відреагував на новини, стали представники чинної влади - штаб президента США Дональда Трампа. На думку політиків, це рішення "Твіттера" є "дуже дурним".
Екскандидатка у лідери Сполучених Штатів Гілларі Клінтон навпаки привітала відповідне рішення. Вона навіть закликала подібних кроків адміністрацію Facebook.
Як повідомляв ONLINE.UA, канадо-американський бізнесмен Ілон Маск нещодавно випробував інтернет-з'єднання проєкту Starlink за допомогою свого акаунту у Twitter.