Мережа супермаркетів Tesco в Малайзії і Grey Malaysia випустили пакети з новим дизайном напередодні Міжнародного Дня Землі, що відзначається 22 квітня, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на сайт MMR.
Пакет створили в рамках кампанії, мета якої скоротити використання одноразових поліетиленових пакетів. Творці хочуть надихнути покупців використовувати один і той же пакет для походів за покупками.
Читайте також: 5 причин чому Київ починає збирати пластикові пакети
Унікальний дизайн пакетів, на якому зображені морські тварини, що знаходяться на межі зникнення, служить людям нагадуванням про те, що одна невелика зміна їх звичок, може вплинути на життя в океані. Ці нові пакети створені з перероблюваного матеріалу, який є більш міцним ніж звичайні поліетиленові.
На кожному пакеті є штрих-код, який діє як знижка, що заохочує покупців використовувати пакети повторно, коли вони приходять в супермаркет Tesco. Знижки дійсні до 31 грудня 2018 року. Діряві пакети можна безкоштовно замінити на нові у мережі магазинів.
Як вже повідомляв ONLINE.UA, у Greenpeace впевнені, що Samsung шкідливо впливає на навколишнє середовище через використання викопного палива для виробництва техніки.