Російська передача КВН є інструментом політичної стратегічної комунікації.
Про це йдеться в доповіді "Stratcom сміється. У пошуках аналітичної основи" Центру стратегічних комунікацій НАТО Stratcom, повідомляє ONLINE.UA з посиланням на "РИА Новости".
Замовником дослідження виступило Міноборони Латвії, і його провели на основі виступів московської команди "Парапапарам" на фестивалі "Голосящий Ківін" в 2014 і 2015 роках.
Читайте також: Путін на КВН став причиною жартів в мережі: опубліковані відео
"КВН можна описати як комерційний продукт і бізнес-модель. Цей бізнес став можливим і зростає, тому що у власника бренду КВН особливі відносини з Кремлем", - йдеться в тексті доповіді і відзначається, що за допомогою "КВН-машини" Кремль має "доступ до специфічної, стратегічної аудиторії, готової служити режиму".
"Подальше дослідження має бути сфокусовано на сприйнятті різних аудиторій КВН, щоб визначити ефективність такого типу стратегічної політичної комунікації", - також повідомляють в Stratcom.
Відомо, що діяльність центру Stratcom спонсорують Естонія, Італія, Польща, Німеччина, Литва і Великобританія, а також йому сприяють Фінляндії, Нідерланди і США.
Як повідомляв ONLINE.UA, раніше російський лідер Володимир Путін відвідав святкування 55-річчя російського "Клубу веселих і кмітливих" в Кремлі.
- Категорія
- Світ
- Дата публікації