У Приватбанку заявили, що платіжна мережа банку два дні не працювала через невдале поновлення процесингу.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на прес-службу ПриватБанку.
"На жаль, в процесі переобладнання програмного забезпечення процесингу банку 4 і 5 квітня ряд наших клієнтів зіткнулися з технічними проблемами при обслуговуванні в банкоматній мережі та оплати картами покупок в магазинах. Ми вибачаємося за технічні проблеми. Отримати готівку за картками вільно можна в касах відділень, в яких забезпечена необхідна кількість готівки", - йдеться в повідомленні.
Директор з інформаційних технологій ПриватБанку Дмитро Дубілет на своїй сторінці в Facebook повідомив, що зараз працює все, крім банкоматів.
"Проблему зі збоєм по карткових платежах майже локалізували. Зараз все працює, крім банкоматів. Платежі в магазинах, терміналах, Приват24 проходять успішно. Нагадую клієнтам, що ви можете знімати гроші в касах відділень банку, а також в банкоматах інших банків (комісії такі ж, як в наших банкоматах). Скоро запрацюють і банкомати", - зазначив Дубілет.
Раніше повідомлялося, що комітет з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду платіжних систем Національного банку України прийняв рішення про визначення Приватбанку в якості системно важливого.
- Категорія
- Україна
- Дата публікації