У Приватбанку пояснили проблему з банкоматами по всій країні
Категорія
Україна
Дата публікації

У Приватбанку пояснили проблему з банкоматами по всій країні

У Приватбанку пояснили проблему з банкоматами по всій країні
Джерело:  Приватбанк

У Приватбанку заявили, що платіжна мережа банку два дні не працювала через невдале поновлення процесингу.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на прес-службу ПриватБанку.
"На жаль, в процесі переобладнання програмного забезпечення процесингу банку 4 і 5 квітня ряд наших клієнтів зіткнулися з технічними проблемами при обслуговуванні в банкоматній мережі та оплати картами покупок в магазинах. Ми вибачаємося за технічні проблеми. Отримати готівку за картками вільно можна в касах відділень, в яких забезпечена необхідна кількість готівки", - йдеться в повідомленні.
Директор з інформаційних технологій ПриватБанку Дмитро Дубілет на своїй сторінці в Facebook повідомив, що зараз працює все, крім банкоматів.
"Проблему зі збоєм по карткових платежах майже локалізували. Зараз все працює, крім банкоматів. Платежі в магазинах, терміналах, Приват24 проходять успішно. Нагадую клієнтам, що ви можете знімати гроші в касах відділень банку, а також в банкоматах інших банків (комісії такі ж, як в наших банкоматах). Скоро запрацюють і банкомати", - зазначив Дубілет.
Раніше повідомлялося, що комітет з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду платіжних систем Національного банку України прийняв рішення про визначення Приватбанку в якості системно важливого.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?