У п'ятницю, 19 травня, незалежні моніторингові служби зафіксували десятки тисяч повідомлень і скарг клієнтів "Мегафону" з Москви, Самари, Нижнього Новгорода та інших міст Росії через неполадки.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на Медузу.
19 травня абоненти Мегафона почали скаржитися на збої в роботі. Перші повідомлення про неполадки, згідно з даними моніторингового сайту kazhdysboy.ru, з'явилися близько 11:00 за московським часом. До полудня кількість повідомлень досягло піку в 8,5 тисяч кожні 15 хвилин. За даними на 15:00, кількість повідомлень впало до трьох тисяч кожні 15 хвилин. О першій годині дня про збої повідомив також офіційний Twitter-аккаунт "Мегафона": "На поточний момент спостерігаються масові проблеми зі зв'язком. Уже виправляємо. Приносимо вибачення за доставлені незручності". Збої виникли в Москві, Самарі, Казані, Нижньому Новгороді та інших містах РФ.
Читайте також: Кабмін пообіцяв 4G в Україні до кінця цього року
Проблеми зі зв'язком виникли у користувачів ТОВ "Скартел" (бренд Yota), про це написали в соцмережах клієнти компанії ("Скартел" - дочірнє підприємство "Мегафона").
Одночасно зі збоями з'явилися повідомлення про проблеми в мережі "Вимпелком" (бренд "Білайн") і МТС; оператори їх спростували.
"Мережа "Білайн" працює в штатному режимі. Інформація про проблеми з'явилася в Twitter-акаунті компанії, але мова йшла про проблеми на одній базовій станції", - заявила виданню прес-секретар "Білайну" Анна Айбишева. Вона зазначила, що окремі повідомлення про збої в мережі "Вимпелкому" можуть з'являтися через проблеми з дзвінками на номери "Мегафона". В МТС також відзначили, що "мережа працює в штатному режимі".
У прес-службі "Мегафона" пояснили збої "аварією на одному з елементів мережевого обладнання".
"Зниження успішності дозвону - 30%. Технічні фахівці "Мегафона" проводять відновлювальні роботи і планують закінчити їх найближчим часом. Мобільний інтернет продовжує працювати в звичайному режимі, ви можете здійснювати дзвінки через месенджери", - розповіли виданню в прес-службі компанії. Там також відзначили, що збої не пов'язані з вірусом WannaCrypt, масовому зараження яким на минулому тижні зазнали комп'ютери по всьому світу (в тому числі в самому "Мегафоні"). У компанії "Скартел" на дзвінки видання не відповіли.
Як повідомляв ONLINE.UA, 19 травня український оператор мобільного зв’язку lifecell і телекомунікаційний провайдер "Тріолан" заблокували доступ користувачів до всіх російських сайтів, які увійшли до санкційного списку.