У Росії виникли технічні складності, через що Керченський міст в окупований Крим буде введено в дію пізніше, ніж планувалося.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на РБК, який цитує Reuters.
Будівництво залізничного сегмента транспортного переходу через Керченську протоку до Криму буде завершено пізніше наміченого терміну. Представник Росавтодора заявив, що терміни були змінені, і залізничний сегмент не буде діяти до кінця 2019 року.
Раніше зазначений термін був названий «попереднім». У повідомленні Росавтодора від 18 лютого 2015 року про підписання держконтракту на будівництво моста говорилося: «Відкриття автомобільного руху в робочому режимі і початок тимчасової експлуатації побудованої залізничної лінії, згідно з розпорядженням уряду РФ, має відбутися в грудні 2018 року, а введення об'єкта в експлуатацію і завершення державного контракту намічені на 30.06.2019».
Відзначається, що будівництво залізничного моста вимагає більше часу і технічно складніше, ніж зведення автомобільного моста, оскільки він повинен витримувати більшу вагу і бути оснащеним спеціальним сигнальним обладнанням.
«У зв'язку з цим мостобудівники закладають трохи більше часу на створення залізничної частини мосту і планують відкрити рух поїздів до кінця 2019 року», - сказано у відповіді Росавтодора.
В середині березня під час відвідування президентом Росії Володимиром Путіним місця будівництва моста в Крим міністр транспорту Максим Соколов сказав: «Взимку залізничний трафік в Крим невеликий, тому в першу чергу ми відкриємо саме автомобільний рух до грудня 2018 року, як було зазначено, а другим темпом, в 2019 році, вже буде відкрито залізничний».
Глава держави на це зауважив: «Залізничний трафік невеликий, поки залізниці немає, а якщо вона буде, тоді порти запрацюють по-іншому, тоді і трафік буде».
Іван Беделіа, який очолює адміністрацію Тамані, найближчого населеного пункту до місця будівництва моста з боку Краснодарського краю, вважає, що будівельники не уявляли, за що вони взялися. «Початковий план полягав у тому, щоб зробити разом автомобільну і залізну дорогу, - сказав він. - Але потім, я думаю, вони прикинули обсяги, оцінили свої сили і вирішили змінити план».