На Міжнародному фестивалі реклами "Каннські леви" проект Ukraine Witness Українського кризового медіацентру отримав "Бронзового лева" в категорії Lions Entertaiment.
Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook засновник і член правління УКМЦ Геннадій Курочка, передає ONLINE.UA.
Нагороду виборов ролик про трагедію у Бабиному Яру в 1941 році.
За словами Курочки, це перша нагорода з "Каннських левів" для України і вона має величезне значення для всього рекламного ринку країни.
"Для мене і моєї команди цей Бронзовий Лев - навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для української рекламної та піар-спільноти це - прорив. Ми нарешті розірвали замкнуте коло, яке багато років не давав нам піднятися вище шорт-листа. З іншого боку, я вважаю, що сьогодні Бронозовий Лев для нас краще, ніж золото, тому що Гран-Прі або Золото - це як би фінальна точка, а так нам є куди прагнути", - заявив Курочка в коментарі Reklamaster.
Як повідомляв ONLINE.UA, раніше британський рок-гурт Coldplay став володарем престижної премії MTV Video Music Awards 2016 за кліп Up & Up, візуальні ефекти для якого створили українці.