Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» рекламує товари з окупованого Криму на сторінках свого бортового видання.
Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на «Крим. Реалії».
Журналісти видання виявили відповідну рекламу на сторінках вересневого номера журналу «Панорама» - офіційного бортового видання МАУ.
Журналісти нарахували три рекламні оголошення товарів з анексованого Криму.
Так, торговою маркою Villa Krim володіє українське ПрАТ «Алеф-Віналь», що зареєстроване в Дніпрі і належить трьом офшорним компаніям - австрійської «Алеф Інвестмент Холдинг Джіемвіаш» і двом кіпрським «Ейді Вінал Інвест Лімітед» і «Амадон Лімітед».
На своєму сайті фірма пропонує вибір вин, вироблених з кримського винограду. При цьому, згідно з даними російського реєстру юридичних осіб, з 2014 року володіє Villa Krim «Алеф-Віналь-Крим», зареєстрована в Криму в селищі Багерове. Володіють нею все ті ж дніпровське ПрАТ «Алеф-Віналь» разом з кіпрським «Ейді Вінал Інвест Лімітед».
Також свій магазин на півострові на сторінках «Панорами» рекламує міжнародний ювелірний бренд Style Avenue, який пропонує прикраси зі срібла з дорогоцінним та напівдорогоцінним камінням з ювелірної емалі, шкіри та каучуку.
«В Україні представництво цієї торгової марки з'явилося в 2013 році, її магазини відкриті в декількох великих містах, в тому числі в Ялті. І якщо на офіційному сайті компанії остання представлена частиною України, то в рекламному оголошенні журналу «Панорама» ялтинський магазин фігурує вже з російськими контактами. Тобто, працює він в російському правовому полі», - зазначають журналісти видання.
У статті також йдеться про те, що аналогічна ситуація складається і з італійським брендом Cucine Lube, що пропонує сучасні кухні в Україні, Росії і Європі.
«В Україні він представлений ТОВ «Любе-Україна», яким володіє громадянин Італії. Магазини салону відкриті в ряді міст України, а салони в Сімферополі (салон Italine) і Севастополі (салон Bella Venezia) вже є російськими суб'єктами», - сказано в тексті статті.
У виданні «Панорама» поки не прокоментували «Крим.Реаліі» свою політику щодо рекламного блоку.
Як повідомляв ONLINE.UA, російський політолог Лілія Шевцова вважає, що Крим вже не служить для легітимізації російської влади, а скоріше, навпаки, стає для президента РФ Володимира Путіна тягарем.