Українцям дали рецепт, як перестати бути "культурним придатком" Москви
Категорія
Шоу-бізнес
Дата публікації

Українцям дали рецепт, як перестати бути "культурним придатком" Москви

Українцям дали рецепт, як перестати бути "культурним придатком" Москви
Джерело:  online.ua

Необхідно введення двох законів в українське законодавство, щоб вітчизняний шоу-бізнес перестав бути "культурним придатком" російського, впевнений відомий продюсер, композитор і журналіст Олександр Ягольник.
Таку думку він висловив в інтерв'ю ONLINE.UA.
За словами продюсера, головною перевагою шоу-бізнесу в Росії є закон про авторське право і збір авторського роялті, а також закон про спонсорство і меценатство, які "устаканили ринок і створили певний порядок і пільги, що дозволяє Москві краще розвиватися, ніж Києву". "Зараз за ці закони бореться і український шоу-бізнес", - пояснив він.

Читайте також: "Вата" її любить: в Україні пояснили, чому Ані Лорак співає в Росії
"Нинішня ситуація в Україні для Москви вигідна - їм вигідно, щоб ми були сировинним придатком, годувалися другосортним продуктом, навіть за російськими мірками, були культурною провінцією. Але така ситуація для України - принизлива. У Всесвітній бібліотеці UNESCO найбільше народних пісень саме українських, на другому місці - італійці. І говорити, що ми не забезпечимо себе піснями - не варто. Ми можемо забезпечити себе піснями, причому як україномовними, так і російськомовними. Український авторський цех, при нормальному законі про авторське право, отримає хороший стимул для роботи і дуже швидко надолужить відставання", - підкреслив Ягольник.
"За часів корупційних схем Дмитра Табачника (колишній міністр освіти, - ONLINE.UA) настворювали 19 організацій, які збирали гроші для авторів, які крали так, що дружина Кузьми за рік після його смерті отримала авторського роялті аж 38 гривень. Зараз 19 організацій хочуть скасувати і зробити одну, яка захищала б права авторів, в першу чергу, і щоб її не можна було перепродати або перекупити. Тому що ні для кого не секрет: були спроби росіян захопити авторський ринок, робилися регулярно, - зазначив продюсер. - Потрібна одна організація, яка акумулюватиме кошти, займатиметься всіма виплатами. Це дасть можливість в рази збільшити гонорарну базу авторам, перебудувати фінансові потоки на користь творців".
"Природно, 18 з цих 19 ОКУ, які вже є, невигідна така перебудова ринку, тому що вона перебудує ринок на користь авторів, яких в рази більше. Причому зараз я говорю не тільки про шоу-бізнес, але також про театр і кіно, як мінімум, які також виграють від порядку в цій сфері", - резюмував він.
Більше читайте в інтерв'ю на ONLINE.UA: Поки ми не повернемо Крим і Донбас, для всього російського мистецтва потрібен бар'єр - продюсер Олександр Ягольник.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?