Українцям пояснили кілька важливих моментів щодо реєстрації майна
Категорія
Україна
Дата публікації

Українцям пояснили кілька важливих моментів щодо реєстрації майна

Українцям пояснили кілька важливих моментів щодо реєстрації майна
Джерело:  online.ua

Міністр юстиції  Павло Петренко  в ході онлайн-конференції на сторінці в Facebook роз'яснив ряд важливих юридичних моментів в сфері реєстрації нерухомого майна.


Про це повідомляє ONLINE.UA.


Відповідаючи на питання, як скасувати свідоцтво про реєстрацію нерухомого майна, видане на незаконно збудований МАФ, і сфальсифіковане співробітниками міськради, Петренко сказав: «Тут шлях тільки один: ви, як житель цього міста, можете звернутися з позовом до міської ради щодо визнання незаконним розміщення даного МАФу на території територіальної громади і міста».


«На підставі цього позову, в разі, якщо ви отримаєте позитивне рішення, суд повинен визначитися з тим, щоб скасувати відповідний незаконний запис про реєстрацію права власності на даний МАФ. Також, якщо ви вважаєте, що там є порушення закону, то потрібно звертатися в правоохоронні органи», - пояснив Петренко.


«Але рекомендую піти на прийом до мера ... і задати йому це питання спочатку безпосередньо, щоб почути його позицію», - порадив Петренко.


Міністр юстиції також відповів на питання, яка установа виконує реєстрацію права власності на приватизовану земельну ділянку, на який отримано кадастровий номер і виписка з Державного кадастру в умовах ліквідації реєстраційної служби в лютому 2016 року.


«З 2016 року функції з реєстрації були передані місцевим органам влади і відповідним нотаріусам. На сьогоднішній день відповідними суб'єктами державної реєстрації, які можуть провести цю реєстраційну дію, є виконавчі органи сільських, селищних і міських рад ... А також акредитовані суб'єкти - це відповідні комунальні або державні підприємства», - пояснив Петренко.


«У вашому місті ви це можете зробити безпосередньо у відділі реєстрації міської ради, або у будь-якого нотаріуса, де вам зручно, за однаковою, уніфікованої ціною, яка визначена законом», - додав міністр юстиції.


Відповідаючи на питання, чи діє так званий закон Міщенко в сільській місцевості в частині спадкування майна, Петренко сказав: «Дійсно, з 1 січня вступив в силу закон, який був ініційований народним депутатом Сергієм Міщенко».


«Це був фактично перший закон, який стосувався децентралізації повноважень органів центральної влади і передачі їх на місця. Суть цього закону полягає в тому, що ми дозволили сільським і селищним радам, при наявності відповідних фахівців, проводити реєстрацію питань спадщини», - пояснив глава Мін'юсту.


«Сільська, селищна рада повинна найняти на роботу фахівця, який має юридичну освіту. Цей фахівець проходить стажування, і після цього підключається до відповідного реєстру», - пояснив Петренко.


«Станом на сьогоднішній день тільки 17 фахівців були делеговані відповідними сільськими/селищними радами для проходження стажування. Це невелике число, як для всієї України, і тієї кількості сільських/селищних рад, яких більше 30 тисяч по всій країні, щоб відповідним чином виконувати цю функцію», - сказав Петренко.


За його словами, Мін'юст проводитиме інформаційну кампанію і звертатиметься публічно до сільських і селищних голів, керівників об'єднаних громад, щоб вони більш активно реалізовували можливості щодо децентралізації.



Як повідомляв ONLINE.UA,  Петренко також розповів, де українці можуть отримати безкоштовну юридичну допомогу, і які категорії громадян можуть на неї розраховувати.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?