Мережа бурхливо обговорює поломку розхваленого експреса Київ-Бориспіль в перший день роботи. В умовах снігопаду потяг застряг по дорозі в аеропорт, в результаті чого люди запізнилися на рейси, а найвідчайдушніші вистрибували з валізами в засніженому полі, щоб встигнути в аеропорт.
В "Укрзалізниці" виправдалися за скандальний інцидент, який обурив українців. У компанії вибачилися за незручності, повідомляє ONLINE.UА.
"Просимо вибачення у пасажирів за незручності. "Укрзалізниця" детально розслідує причини технічної несправності, яка виникла, і докладе максимум зусиль для неповторення прикрої ситуації. Змушені також в черговий раз нагадати пасажирам, що в сформованих погодних умовах свої поїздки слід планувати заздалегідь і брати до уваги можливі форс-мажорні обставини", - йдеться в коментарі прес-служби "Укрзалізниці".
Українці в гніві від такої позиції компанії. Вони нагадують, що не тільки експрес Київ-Бориспіль, а й інші потяги "Укрзалізниці" часто вихадять на рейси несправними.
Нагадаємо, поломка експреса Київ-Бориспіль сталася в суботу, 1 грудня, о 11:58. Потяг №830 застряг на 19 кілометрі маршруту. В результаті попросили надіслати допоміжний поїзд, щоб забезпечити посадку на авіарейси пасажирів.
Слід додати, що напередодні, в день запуску експреса Київ-Бориспіль, голова "Укрзалізниці" Євген Кравцов через соцмережі закликав усіх, хто поспішає в аеропорт, користуватися експресом для того щоб уникнути пробок. Він анонсував, що дістатися електричкою до аеропорту "Бориспіль" тепер можна буде за 35 хвилин, при тому, що поїзди будуть курсувати з інтервалом 35-60 хвилин.
Раніше ONLINE.UА повідомляв, що "Укрзалізниця" вирішила відмовитися від німецьких електричок.