Креативне агентство Galagan розробило для "Укрзалізниці" новий логотип. Основою лого стали дві смужки, які символізують потяг в русі, поруч з абревіатурою "УЗ".
Про це на своїй сторінці в Facebook написав в.о. глави УЗ Євген Кравцов, передає ONLINE.UA.
В повідомленні зазначається, що кольори мають особливе значення: індиго символізує сучасність, білий - прозорість і відсутність корупції, а помаранчевий - активність і динаміку. 28 вересня компанія запускає потяг чотирьох столиць "Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига", який вже буде забрендований по-новому.
Раніше в компанії повідомляли, що поїзд "чотирьох столиць" сполученням Київ — Рига буде складатися з дев’яти вагонів купе і одного вагона класу "люкс". Також планується купе в вагонах розділити на чоловічі і жіночі.
Як повідомляв ONLINE.UA, раніше в "Укрзалізниці" анонсували підвищення цін на квитки.