Вчені запідозрили Юпітер в космічному "канібалізмі"
Категорія
Наука та медицина
Дата публікації

Вчені запідозрили Юпітер в космічному "канібалізмі"

Джерело:  online.ua

Міжнародна група вчених дійшла висновку, що Юпітер близько 4,5 мільярдів років тому поглинув велику планету-зародка. Варто зазначити, що це був період формування Сонячної системи, передає ONLINE.UA з посиланням на Science Alert.

За словами дослідників, ця гіпотеза могла б пояснити, чому ядро планети настільки розмите і фрагментоване, а також пролити світло на найбільш ранній період розвитку Сонячної системи.

"Згідно з дослідженням, опублікованим в середу в журналі Nature, група астрономів з Японії, Китаю, Швейцарії і США використовувала дані космічного зонда НАСА Юнона для дослідження структури і складу Юпітер. Моделі такого сценарію приводять до внутрішньої структури, яка узгоджується з розведеним ядром, що зберігається протягом мільярдів років", - сказано в повідомленні.

На думку вчених, зіткнення були звичайним явищем в молодій Сонячній системі, і подібна подія могла статися і з Сатурном, сприяючи структурним відмінностям між ним і Юпітером.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що телескоп JunoCam передав на Землю нові фото з Юпітера, на яких показав нові ділянки газового гіганта, які раніше ніколи не бачили вчені. У NASA з цих знімків створили видовищне відео, яке назвали приголомшливим в науковому світі.