Винайти маркетинг заново: у Києві в одинадцяте пройде Український маркетинг-форум
Категорія
Економіка
Дата публікації

Винайти маркетинг заново: у Києві в одинадцяте пройде Український маркетинг-форум

Винайти маркетинг заново: у Києві в одинадцяте пройде Український маркетинг-форум
Джерело:  www.marketingforum.com.ua

3–4 квітня в Києві відбудеться XI Український маркетинг-форум (до 2018 року – Український форум маркетинг-директорів) – подія, яка створюється за безпосередньої участі експертів з різних областей діяльності та щорічно збирає провідних фахівців у сфері маркетингу, комунікацій, брендингу та реклами для обміну ідеями й обговорення свіжих маркетингових стратегій. Цього року захід відвідають близько 800 професіоналів, щоб поговорити про стратегії на новій швидкості й обговорити найактуальніші підходи в маркетингу, які покликані відповісти на виклики для сучасного бізнесу в епоху цифрової трансформації.

«Світ стає все більш непередбачуваним: споживчі переваги, ринки та інструменти маркетингу змінюються настільки швидко, що часто компанії не встигають повністю усвідомити цю трансформацію, – зазначає продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко. – У цьому році ми говоритимемо про те, що маркетинг, яким ми його знали ще 10 років тому, вже зовсім неактуальний і потрібно вчитися створювати стійку диференціацію бренду в digital-епоху, щоб залучити аудиторію мілленіалів, яка набирає силу, та покоління Z».

XI Український маркетинг-форум проходитиме на трьох сценах у рамках трьох програм: Big Marketing Talks – яскрава програма на головній сцені, присвячена ключовим темам і кейсам року, а також аналізу важливих викликів; Expert`s Corner – професійні рефлексії та вузькі теми, які будуть цікаві більш підготовленій маркетинговій аудиторії; «Майстерні» – освітня програма в малому залі (майстер-класи, присвячені головним темам року, а також важливим soft skills, необхідним для ефективного управління й особистісного розвитку).

Серед кейноут-спікерів 2018 року – власник незалежної креативної компанії Fedoriv Андрій Федорів (Київ), провідний європейський експерт у сфері створення та впровадження маркетингових стратегій, CEO Macroscope Consulting Гарретт Джонстон (Дублін), серійний ІТ-підприємець, CEO & co-founder TemplateMonster Давид Браун (Київ), senior engagement manager консалтингової фірми Prophet Артур Арутюнян (Лондон).

Досвідом українських компаній і брендів у маркетингу на новій швидкості поділяться CEO COMFY Ігор Хижняк, засновник і CEO фестивалю Ulichnaya Eda Роман Тугашев, в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський, CEO prom.ua Іван Портной, генеральний директор StarLight Sales і StarLight Brand Content Андрій Партика, креативний директор агентства Banda Павло Вржещ, CEO Newsfront PR Agency Володимир Дегтярьов і багато інших.

Цього року Український маркетинг-форум пропонує своїм учасникам одразу декілька нових форматів. Уперше для власників і керівників, які приймають стратегічні рішення, 3 квітня передбачено проведення окремої закритої програми. Учасники секції «Стратегії, які «пробивають стелю» в Україні та світі» у форматі стратегічного баттла пройдуть шлях пошуку ідеї та створення стратегії, познайомляться з досвідом іноземної компанії, яка змінила стратегію в Україні та вийшла на рівень стратегічних перетворень свого глобального офісу, а також почують кейси від представників компаній, які трансформували свої стратегії незвичайним чином. Потрапити на цю секцію учасники форуму зможуть лише за запрошенням оргкомітету та експертної ради. Крім того, у рамках спецтеми Brands in Culture вперше буде проходити обговорення брендів як агентів змін. Учасники секції зможуть дізнатися, які переваги це надасть бренду, яка небезпека чекає на цьому шляху й які вимоги такий підхід висуває до маркетологів.

Форум стартує з небаченого grand opening-шоу, яке надасть учасникам метафору для цілісного сприйняття програми. У виставковій зоні відбудеться демонстрація маркетингових продуктів і технічних новинок. У рамках заходу працюватиме найкращий майданчик для пошуку фахівців: на ярмарку вакансій компанії зможуть розповісти учасникам форуму про доступні в них маркетингові вакансії.

Генеральним партнером XI Українського маркетинг-форуму цього року виступила компанія Grande Affiche, яка протягом 14 років успішно працює на українському ринку у сфері виробництва друкованої продукції різного класу – від візиток, каталогів і банерів до гігантських брандмауерів.

Приймає форум конгресно-виставковий центр «Парковий» – мультифункціональний комплекс міжнародного класу з ультрасучасною технічною базою, яка дозволяє реалізувати найскладніші та найвимогливіші івент-проекти в Україні.

Зареєструватися для участі в XI Українському маркетинг-форумі можна на сайті: www.marketingforum.com.ua або за тел.: (044) 599-09-79

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?