Компанія H&M вперше в історії моди відмовилася від ретуші тіл моделей на рекламних фотографіях, передає ONLINE.UA з посиланням на Daily Mail.
Бренд став першим серед мас-маркетингових виробників, що зважилися на такий крок.
"Фотографи не стали прибирати розтяжки на стегнах дівчат, які позують у купальниках, а також волосся у них на руках. Клієнти компанії сприйняли цей сміливий крок виробника зі схваленням",- сказано в повідомленні.
В компанії пояснили, що такий крок допоможе перестати порівнювати себе з нереалістичними видами зірок глянцю.
Нагадаємо, шведська мережа H&M була створена в 1947 році. Сьогодні вона є однією з найбільших в Європі. Рітейлер керує мережею з 4,7 тисячі магазинів в 69 країнах світу. Окрім того, у компанії є 47 онлайн-платформ.
Раніше ONLINE.UA повідомляв, що 18 серпня 2018 року в Києві відкриється перший в Україні магазин найбільшого європейського рітейлера H&M (Hennes & Mauritz). Зазначається, що він буде знаходитися на території торгового центру Lavina Mall.