Відомі результати міжнародного фестивалю маркетингових і digital комунікацій WOW DONE AWARDS 2017, який цього року проходив у легендарному Львові. Гран-прі фестивалю отримав грузинський проект 100% Real Virtual Reality, реалізований агентством Leavingstone.
Кращими роботами конкурсів стали: у Вертикалі маркетингових дисциплін – «100% Real Virtual Reality» агентства Leavingstone, Best of Contest в Digital вертикалі – «Headache Targeting by Nurofen» агентства ISD Group, а в Індустріальній вертикалі – «Mastercard Subway» агентства Aimbulance.
На фестивалі оцінювалися три конкурси: вертикаль маркетингових дисциплін, digital і індустріальна вертикалі. Три суддівські команди, до складу яких увійшли 28 експертів з 17 країн світу, оцінювали роботи за 100-бальною шкалою. За підсумками суддівства WOW DONE AWARDS 2017 абсолютно всі учасники отримали оцінки. Цей підхід дозволяє кожному учаснику фестивалю дізнатися свій результат.
З повними результатами WOW DONE AWARDS 2017 можна ознайомитися на сайті фестивалю.
Вітаємо переможців WOW DONE AWARDS 2017 і до зустрічі на 18-му КМФР в Києві 25-26 травня!
- Категорія
- Економіка
- Дата публікації