Як підприємець з Луганщини переорієнтував виробництво під час карантину - надихаюча історія
Категорія
Економіка
Дата публікації

Як підприємець з Луганщини переорієнтував виробництво під час карантину - надихаюча історія

Як підприємець з Луганщини переорієнтував виробництво під час карантину - надихаюча історія
Джерело:  online.ua

В умовах карантину малий і середній бізнес в Україні опинилися на межі виживання, тому багато українських підприємців вирішили перепрофілювати свої підприємства, щоб адаптуватися до нинішніх реалій і потреб ринку в період пандемії коронавіруса. Зокрема, труднощі з замовленнями виникли у підприємця Дмитра Косілкина з Лисичанська, Луганської області, який в 2015 році разом з дружиною Марією заснував сімейну справу - виробництво дитячого одягу з водонепроникних тканин під власною торговою маркою "Be easy". З початком карантину замовлення на дитячий одяг впали у вісім разів, тому підприємці вирішили перепрофілювати свою справу: в березні і квітні вони виготовили партію одноразових захисних костюмів для медиків і масок, а тепер будуть шити одяг і для дорослих. Щоб розвинути свій бізнес в новому напрямку підприємець подав грантову заявку в проєкт USAID "Економічна підтримка Східної України", щоб отримати грошову допомогу на нове обладнання для модернізації виробництва. Він розраховує, що нове обладнання допоможе ще більше автоматизувати процес і отримати додатковий прибуток. Як підприємець з Луганщини адаптує свій бізнес до нових реалій, розповідає ONLINE.UA.

Своє виробництво сім'я Косілкиних починала з трьох швейних машин і саморобного розкрійного столу. Поступово додавалося обладнання - частину отримали за грантові гроші, частину придбали в кредит. Лазерний плоттер для різання тканини і автоматичні швейні машини дозволили прискорити процес виробництва. Апарат для герметизації швів, який купили в кредит, дав можливість бути попереду виробників-конкурентів в технологічному плані.

"Крім значного оновлення машин, на виробництві ми впровадили систему "Я росту" - вона передбачає можливість підвернути брюки і зафіксувати манжет липучкою-застібкою, таким чином його вистачає на два сезони", - розповідає Дмитро про свою продукцію, яку вже оцінили тисячі українців.

Продавали дитячі комбінезони, куртки, штани, шапки- "шоломи" власного виробництва підприємці через онлайн маркети по всій Україні Вони швидко налагодили дилерську мережу в Києві, Харкові та Дніпрі. Але навесні 2020 року через карантин в компанії різко знизилося число замовлень. Виробники вважають, що причина криється в тому, що багато людей зараз економлять гроші через невпевненість в завтрашньому дні, а оскільки дітям заборонили гуляти в парках, відвідувати дитсадки, то батьки для них не стали купувати новий одяг на весну.

Щоб утриматися на плаву, в березні і квітні підприємство прийняло замовлення на пошиття одноразових захисних костюмів для медиків і масок. А в зв'язку з тим, що замовлення на дитячу одежу знизилися в рази, то було вирішено розширити виробництво і відреагувати на прохання клієнтів - шити одяг і для дорослих. Дизайнери і технологи вже розробили пальта для жінок, яке скоро буде запущено в масове виробництво.

"Ми будемо тестувати ці пальта. За п'ять років роботи маємо постійних клієнтів, які купують у нас одяг для своїх дітей. Попросимо клієнток випробувати на собі нові моделі. Тестові моделі віддаємо безкоштовно. Готові до зауважень і критики, щоб наша продукція була зручною і комфортною для клієнта. Це наша фокус-група, яка допомагає виробляти якісний продукт. Після цього запускаємо в масове виробництво", - говорить підприємець.

На підприємстві також очікують повернення до фешн показів. П'ять разів на рік виробники брали участь в різних показах і виставках, демонструючи сучасні моделі дитячого одягу з Луганської області. І кожен раз доводили, що виробники зі Сходу України можуть виробляти якісний продукт, нині Схід - це вікно можливостей, яким повинен скористатися малий бізнес для розвитку.

Нагадаємо, проєкт агентства США з міжнародного розвитку (USAID) "Економічна підтримка Східної України" спрямований на стабілізацію економічної ситуації постраждалих від конфлікту територій на сході України, особливо в Донецькій і Луганській областях, і на підтримку розвитку малих і середніх підприємств і стабілізацію економіки Донбасу.

Проєкт USAID надає безпосередню допомогу новим і вже існуючим підприємствам, формуючи сприятливе середовище для бізнесу в Східному регіоні. Надаючи підтримку підприємствам малого і середнього бізнесу, проєкт зосереджується на розвитку секторів сільського господарства, інтернет-технологіях і виробництві. В рамках проєкту USAID підприємства малого і середнього бізнесу можуть скористатися можливістю зміцнити своє становище на ринку, розширити асортимент товарів та послуг, поліпшити свою конкурентоспроможність.

Підприємець з Лисичанська став не першим в Україні, хто вирішив переорієнтувати свій бізнес в умовах карантину. Раніше ONLINE.UA розповідав про цікавий приклад підприємиці з Краматорська, яка з пошиття весільних суконь перейшла на виготовлення захисних костюмів для медиків.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?