Від початку коронакризи у березні 2021 року вже минув один рік, тож експерти починають говорити про те, хто «вижив» та як саме. Із цією ж тематикою наприкінці травня відкриється Український маркетинг форум — «Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах», експерти якого обговорять стійкість бізнесу та брендів, повідомляє ONLINE.UA.
У 2020 світ накрило дійсно глобальною кризою. Ті, хто колись переживав катастрофу, знають, що найскладніше для виживання — життєстійкість у довгостроковій перспективі. Яким буде світ після пандемії? Що станеться з ринками, брендами і споживачами? Що робить бізнеси здатними відновлюватися після значних ударів і грати в довгу? Які цінності, інструменти та бізнес-моделі здатні допомогти сьогодні? Відповідей на більшість життєво важливих питань ще немає, то їх шукатимуть 27-28 травня на 14 Українському маркетинг-форумі (УМФ).
Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму, обіцяє учасникам дійсно яскраву програму:
«Ми залучаємо до формування контенту ключових гравців ринку та експертів з маркетингу. Ви почуєте історії життєстійкості від підприємців з найбільш постраждалих індустрій, які знайшли нові бізнес-моделі, зберегли зв'язок з клієнтами й командою. Ми покажемо кейси компаній, що у складних обставинах зробили стрибок вперед і досягли успіху завдяки унікальним продуктам, технологіям та маркетингу. Поговоримо про те, як топ-менеджери долають стрес і драйвлять команду. Покажемо, як розвиватимуться канали комунікації, маркетингові інструменти та як змінюватимуться споживачі. Подивимося під новим кутом на PR-інструменти і визначимо, як мати постійну присутність в інфополі й зацікавити аудиторію. Обговоримо Influence Marketing та поведінкову економіку, дізнаємося свіжі інсайти про споживачів».
Серед спікерів форуму:
Дмитро Борисов, засновник «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова»
Олександр Кохановський, засновник професійної киберспортівной команди Natus Vincere (NaVi)
Ігор Сухомлин, ресторатор, засновник освітньої платформи RestoPraktiki
Олексій Юхимчук, співзасновник сервісу доставки їжі Rocket
Валерія Толочина, маркетинг-директор Megogo
Влад Полонський, засновник Rockets Growth R&D
Ольга Поліщук, маркетинг-менеджер Bacardi Martini
Сергій Костя, маркетинг-директор BOLT
Євгенія Близнюк, CEO & Founder Gradus Research
Наталія Бухалова, генеральний директор UMG
Дар’я Булатнікова, Head of Influencer Marketing provid
Роман Бондар, заступник генерального директора держконцерну «Укроборонпром» із питань трансформацій
Альона Тараненко, партнер брендингового агентства «Тінь»
Володимир Дегтярьов, співвласник і СEO PR-агентства Newsfront
Ігор Гут, керівний партнер шведського проекту DYB | Develop Your Business
Олександр Фесенко, PR-manager Kyivstar
Сергій Леско, співзасновник Senate Agency
Загалом за два дні події виступить понад 60 спікерів — експертів в маркетингу, комунікацій, діджіталу й реклами.
Ключові теми Українського маркетинг-форуму в 2021 році:
Постпандемічні маркетингові стратегії: виклик ефективності.
Принципи зростання v2.020: що з минулого року компанії зберегли і взяли з собою в 2021 рік.
Віддалений маркетинг-директор: як тепер управляти процесами й людьми.
Маркетинг-компетенції 2021: у чому бачать ключову роль команди маркетингу на найближчі кілька років?
Стратегії розвитку у social media: які соціальні медіа ви не можете ігнорувати? Які мережі здатні принести монетизацію? Чи змінить Clubhouse статус-кво?
Influencer Marketing. Як будувати відносини з інфлюенсерами та створювати ефективні інфлюенс-кампанії?
Бути корисним. Як бренд-активізм допомагає піару компанії.
«Ми говоритимемо про теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій. Крім насиченої тематичної частини учасників форуму чекає вечірка у концепції The Survivor», — розповідає Ірина Бондаренко.
Форум пройде у гібридному форматі — у КВЦ «Парковий» і в онлайні. Подробиці на офіційному сайті події.
Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра і аналізує вивчені уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи і об'єднуємо кращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.