Україна, як і раніше, зіштовхується з багатьма проблемами, але в минулому році щось змінилося. Країна почала досягати поставлених цілей і налагоджувати суспільні зв'язки за кордоном. В Українському Кризовому Медіа Центрі, активно прагнуть змінити те, як сприймають Україну в світі. Ось п'ять креативних способів, за допомогою яких вони це робили.
Про це пише у статті співзасновник УКМЦ у Києві Наталія Попович для The Atlantic Council, переклад якої зробив ONLINE.UA.
Читайте також: 12 причин провести відпустку в Україні
Російська агресія в Україні в центрі уваги учасників саміту G20
Під час саміту G20 7-8 липня в Гамбурзі УКМЦ встановив великий рекламний щит в 10 метрах від офіційного входу на саміт, щоб нагадати світовим лідерам про війну на сході України. На щиті були зображені героїчні обличчя бійців АТО, добровольців і медиків України, які захищають країну від російської агресії.
Рекламний щит встановили за кілька днів до саміту G20. Після зустрічі Дональда Трампа і Володимира Путіна оголошення зі щита раптово зняли ще до закінчення терміну дії контракту з місцевою рекламною компанією. Потім компанія все-таки зізналася, що отримала дзвінок від чиновника, який вимагав, щоб оголошення було знято. Оскільки, компанія не змогла виконати контракт, вона повернули гроші.
Попри все, ця кампанія мала величезний успіх: увага з боку ЗМІ, за фактом нульова собівартість і «більмо на оці» для Путіна.
Перша нагорода на міжнародному фестивалі реклами «Каннські леви»
Україна отримала свого першого в історії Каннського лева за меморіальну кампанію, присвячену 75-річчю трагедії в Бабиному Яру в категорії Lions Entertainment. Ця кампанія і потужний виступ «Свідки» привернули міжнародну увагу до трагічної події масових вбивств і поховань тисяч невинних людей під час Другої світової війни.
Премія також стала символом творчої індустрії, яка розвивається в Україні. Це перший Каннський лев, який коли-небудь присудвався учаснику з України, і надалі він буде надихати на нові ідеї та проекти у цій галузі.
Сенат Нідерландів ухвалив Угоду про асоціацію ЄС
У травні сенат Нідерландів схвалив Угоду про асоціацію між Європейським Союзом і Україною, хоча спочатку виборці не підтримали цю угоду на референдумі 2016 року. Таким чином, УКМЦ ініціював кампанію «Три Нації - Одна Свобода» ( «Three Nations - One Freedom»). Кампанія акцентувала увагу на ролі, яку канадці українського походження зіграли у звільненні Нідерландів від нацистів і про міжнародну солідарність людей, які поділяють демократичні погляди. За допомогою української діаспори в Канаді УКМЦ нагадав виборцям в Нідерландах, що українці, з допомогою союзницьких (канадських) сил, допомогли захистити свободу Нідерландів і що підтримка Нідерландами Угоди про асоціацію означає для українців дуже багато.
Кампанія складалася із цілеспрямованої телевізійної рекламної кампанії на головних телеканалах Нідерландів, а також з повносторінкового оголошення в газеті «Der Telegraaf», і стосувалася майбутнього голосування. Уоллі Бунка, 93-річний український канадець, який брав участь у висадці в Нормандії (операція «Нептун») і був нагороджений за службу Канадою та Нідерландами, став головним героєм кампанії.
Крім того, УКМЦ привіз Бунку в Нідерланди і в Україну, де він зустрівся з ветеранами, офіційними особами, дипломатами, і його історія стала безперечною сенсацією. У своєму виступі 8 травня, присвяченому Другій світовій війні, президент України Петро Порошенко згадав про Бунку і про українських канадських ветеранів.
Битва в Twitter за Анну Ярославну
Коли Путін 29 травня в Парижі стверджував, що Анна Ярославна (також відома як Анна Київська) встановила відносини між Росією і Францією, медіа-центр запустив офіційний акаунт Twitter @ України, і відповів гумором на заяву Путіна: «Коли Анна стала королевою Франції, в Росії був тільки нескінченний березовий гай».
Через п'ять годин російське МЗС відповіло твітом про спільну історію Білорусі, Росії та України. Це виглядало як радянська пропаганда, тому медіа-центр розмістив анімаційну GIF-картинку з мультика про «Сімпсонів», де російський посол в ООН змінює паспортну табличку Росії на табличку Радянського Союзу.
Ця відповідь стала вірусною, а сварку висвітлили міжнародні ЗМІ, в тому числі CNN, BBC, Foreign Policy, BuzzFeed і Quartz.
Величезний потенціал України під час проведення Євробачення - 2017
Конкурс «Євробачення» щорічно привертає увагу більше 200 млн глядачів, а також тисяч туристів. Для приймаючої країни конкурс пропонує унікальну можливість розповісти свою історію.
Медіа-центр запустив серію проектів, щоб донести одне просте повідомлення: Україна - сучасна європейська демократична країна з величезним потенціалом практично у всіх сферах життя. Україна - культурно різноманітна країна з європейськими цінностями і багатою тисячолітньою історією.
Медіа-центр ініціював, щоб Арку дружби народів, яка знаходиться в самому серці Києва, перетворили в Арку різноманітності. Велетенська сталева реліквія радянської епохи перетворилася в різнокольорову веселку, що символізує рішучість України позбутися сумного тоталітарного минулого і про рішучість будувати нове, процвітаюче та світле майбутнє.
Медіа-центр також встановив гігантський банер «СВОБОДА - ЦЕ НАША РЕЛІГІЯ» на Майдані Незалежності, на місці драматичної боротьби українського народу за незалежність під час Революції Гідності 2014 року.
Обидва ці проекти стали туристичними пам'ятками, обов'язковими до перегляду, а також стали улюбленими місцями для запису новин про Євробачення.
Україна змінюється, і завдяки цим зусиллям і багато чому іншому, світ відкриває одну з найбільших і найдинамічніших країн Європи.
Як повідомляв ONLINE.UA, Український бренд одягу братиме участь у New York Fashion Week.