Як змінилося ставлення до України у світі: креативні кроки щодо боротьби зі стереотипами
Категорія
Україна
Дата публікації

Як змінилося ставлення до України у світі: креативні кроки щодо боротьби зі стереотипами

Як змінилося ставлення до України у світі: креативні кроки щодо боротьби зі стереотипами
Джерело:  The Atlantic Council

Україна, як і раніше, зіштовхується з багатьма проблемами, але в минулому році щось змінилося. Країна почала досягати поставлених цілей і налагоджувати суспільні зв'язки за кордоном. В Українському Кризовому Медіа Центрі, активно прагнуть змінити те, як сприймають Україну в світі. Ось п'ять креативних способів, за допомогою яких вони це робили.

Про це пише у статті співзасновник УКМЦ у Києві Наталія Попович для The Atlantic Council, переклад якої зробив ONLINE.UA.

Читайте також: 12 причин провести відпустку в Україні

Російська агресія в Україні в центрі уваги учасників саміту G20

Під час саміту G20 7-8 липня в Гамбурзі УКМЦ встановив великий рекламний щит в 10 метрах від офіційного входу на саміт, щоб нагадати світовим лідерам про війну на сході України. На щиті були зображені героїчні обличчя бійців АТО, добровольців і медиків України, які захищають країну від російської агресії.

Рекламний щит встановили за кілька днів до саміту G20. Після зустрічі Дональда Трампа і Володимира Путіна оголошення зі щита раптово зняли ще до закінчення терміну дії контракту з місцевою рекламною компанією. Потім компанія все-таки зізналася, що отримала дзвінок від чиновника, який вимагав, щоб оголошення було знято. Оскільки, компанія не змогла виконати контракт, вона повернули гроші.

Попри все, ця кампанія мала величезний успіх: увага з боку ЗМІ, за фактом нульова собівартість і «більмо на оці» для Путіна.

Перша нагорода на міжнародному фестивалі реклами «Каннські леви»

Україна отримала свого першого в історії Каннського лева за меморіальну кампанію, присвячену 75-річчю трагедії в Бабиному Яру в категорії Lions Entertainment. Ця кампанія і потужний виступ «Свідки» привернули міжнародну увагу до трагічної події масових вбивств і поховань тисяч невинних людей під час Другої світової війни.

Премія також стала символом творчої індустрії, яка розвивається в Україні. Це перший Каннський лев, який коли-небудь присудвався учаснику з України, і надалі він буде надихати на нові ідеї та проекти у цій галузі.

Сенат Нідерландів ухвалив Угоду про асоціацію ЄС

У травні сенат Нідерландів схвалив Угоду про асоціацію між Європейським Союзом і Україною, хоча спочатку виборці не підтримали цю угоду на референдумі 2016 року. Таким чином, УКМЦ ініціював кампанію «Три Нації - Одна Свобода» ( «Three Nations - One Freedom»). Кампанія акцентувала увагу на ролі, яку канадці українського походження зіграли у звільненні Нідерландів від нацистів і про міжнародну солідарність людей, які поділяють демократичні погляди. За допомогою української діаспори в Канаді УКМЦ нагадав виборцям в Нідерландах, що українці, з допомогою союзницьких (канадських) сил, допомогли захистити свободу Нідерландів і що підтримка Нідерландами Угоди про асоціацію означає для українців дуже багато.

Кампанія складалася із цілеспрямованої телевізійної рекламної кампанії на головних телеканалах Нідерландів, а також з повносторінкового оголошення в газеті «Der Telegraaf», і стосувалася майбутнього голосування. Уоллі Бунка, 93-річний український канадець, який брав участь у висадці в Нормандії (операція «Нептун») і був нагороджений за службу Канадою та Нідерландами, став головним героєм кампанії.

Крім того, УКМЦ привіз Бунку в Нідерланди і в Україну, де він зустрівся з ветеранами, офіційними особами, дипломатами, і його історія стала безперечною сенсацією. У своєму виступі 8 травня, присвяченому Другій світовій війні, президент України Петро Порошенко згадав про Бунку і про українських канадських ветеранів.

Битва в Twitter за Анну Ярославну

Коли Путін 29 травня в Парижі стверджував, що Анна Ярославна (також відома як Анна Київська) встановила відносини між Росією і Францією, медіа-центр запустив офіційний акаунт Twitter @ України, і відповів гумором на заяву Путіна: «Коли Анна стала королевою Франції, в Росії був тільки нескінченний березовий гай».

Через п'ять годин російське МЗС відповіло твітом про спільну історію Білорусі, Росії та України. Це виглядало як радянська пропаганда, тому медіа-центр розмістив анімаційну GIF-картинку з мультика про «Сімпсонів», де російський посол в ООН змінює паспортну табличку Росії на табличку Радянського Союзу.

Ця відповідь стала вірусною, а сварку висвітлили міжнародні ЗМІ, в тому числі CNN, BBC, Foreign Policy, BuzzFeed і Quartz.

Величезний потенціал України під час проведення Євробачення - 2017

Конкурс «Євробачення» щорічно привертає увагу більше 200 млн глядачів, а також тисяч туристів. Для приймаючої країни конкурс пропонує унікальну можливість розповісти свою історію.

Медіа-центр запустив серію проектів, щоб донести одне просте повідомлення: Україна - сучасна європейська демократична країна з величезним потенціалом практично у всіх сферах життя. Україна - культурно різноманітна країна з європейськими цінностями і багатою тисячолітньою історією.

Медіа-центр ініціював, щоб Арку дружби народів, яка знаходиться в самому серці Києва, перетворили в Арку різноманітності. Велетенська сталева реліквія радянської епохи перетворилася в різнокольорову веселку, що символізує рішучість України позбутися сумного тоталітарного минулого і про рішучість будувати нове, процвітаюче та світле майбутнє.

Медіа-центр також встановив гігантський банер «СВОБОДА - ЦЕ НАША РЕЛІГІЯ» на Майдані Незалежності, на місці драматичної боротьби українського народу за незалежність під час Революції Гідності 2014 року.

Обидва ці проекти стали туристичними пам'ятками, обов'язковими до перегляду, а також стали улюбленими місцями для запису новин про Євробачення.

Україна змінюється, і завдяки цим зусиллям і багато чому іншому, світ відкриває одну з найбільших і найдинамічніших країн Європи.

Як повідомляв ONLINE.UA, Український бренд одягу братиме участь у New York Fashion Week.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?