Жителі окупованого РФ Севастополя повідомили про серію потужних вибухів у місті
Категорія
Події
Дата публікації

Жителі окупованого РФ Севастополя повідомили про серію потужних вибухів у місті

Жителі окупованого РФ Севастополя повідомили про серію потужних вибухів у місті
Джерело:  online.ua

За інформацією місцевих жителів окупованого РФ Севастополя, зранку 30 грудня у центрі міста пролунала серія потужних вибухів.

Джерело: Telegram-канали Севастополя

Що відомо про вибухи в окупованому Севастополі 

За інформацією місцевих жителів, у місті пролунав сильний вибух. Його чули одразу у кількох районах. Також від гучних звуків спрацювали сигналізації автомобілів.

Уточнюється, що під час вибуху над містом у небі знаходилися російська авіація, а в морі - ракетний корабель.

Про те, що в Севастополі лунають вибухи, повідомляє Телеграм-канал "ЧП Севастополь".

Дуже гучно, працює ППО! Без паніки. А з Інкермана повідомляють, що вікна і предмети в будинку тряслися. За спостереженнями очевидців, найпотужніший вибух за весь час, - йдеться у повідомленні Telegram-каналу.

Між тим, за інформацією аналітиків з Інституту вивчення війни (ISW), російська армія РФ нездатна захистити власні об'єкти на території РФ на тлі заяв, про безмежну кількість ракет  "Калібр" на озброєнні.

Російські війська здійснили чергову масовану серію ракетних ударів по об'єктах критичної інфраструктури України 29 грудня.

Загарбники запустили 69 крилатих ракет і 23 безпілотники по Україні, українська протиповітряна оборона збила 54 ракети і щонайменше 11 безпілотників.

Міноборони Росії у відповідь на повідомлення Заходу, що РФ фактично вичерпала свої запаси високоточних систем озброєнь на тлі масованого удару по Україні, заявило, що в росіян "ніколи не закінчаться ракети "Калібр".

За оцінками ISW, російська кампанія, спрямована на те, щоб зламати українську волю до боротьби за допомогою масованих ракетних ударів по об'єктах критичної інфраструктури, зазнає невдачі.

Інститут відзначає також, що міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров 29 грудня підтвердив неготовність Росії до справжніх переговорів і визнання України як незалежного учасника переговорів.

Експерти вказують на те, що Кремль продовжує маніпулювати російським законодавством, надаючи державі все більш широкі повноваження, використовуючи розмиті формулювання з метою усунення інакомислення та залякування симпатиків України.

Крім того, військові аналітики заявляють, що "неодноразові українські удари по військових цілях в російському тилу демонструють неефективність російської протиповітряної оборони проти безпілотників".

За словами військово-політичного експерта Олександра Коваленка, наразі ресурс окупаційної російської армії для здійснення масованих ракетних атак по Україні жорстко обмежений.

За його словами, для пусків ракет Х-101 російські окупанти застосовують літаки Ту-95МС, а Ту-22М3 найчастіше застосовуються ними для пуску Х-22.

Коваленко заявив, що боєздатних Ту-95МС у Росії всього 22 літаки, інші або на модернізації, або в ремонті.

Фактично, кожен з Ту-95 може нести 2 ракети Х-101, з чого робимо висновок, що загальний пуск всіх боєздатних літаків даного типу становить 44 ракети. Літак Ту-22М3 може нести до 3 ракет Х-22, але тут починається дещо цікавіша математика. Річ у тім, що 3 ракети Х-22 перевантажують літак, планер у цілому і силову установку, в наслідок чого ці літаки не навантажуються найчастіше більш ніж однією ракетою Х-22, щоб не ризикувати машиною. Така практика була заведена ще з часів СРСР, - підкреслив експерт.

Аналітик зазначив, що наразі в окупантів спостерігається гостра нестача ракет Х-22 для повного оснащення ними всіх Ту-22М3.

До того ж як додав експерт після кожного польоту кожен стратегічний бомбардувальник-ракетоносець проходить післяпольотне обслуговування, обов'язкове для збереження його працездатності.

Без нього, двигун, наприклад, може відмовити в повітрі й вуаля! Тобто, російські окупанти не можуть взяти літак, навантажити його двома ракетами, запустити на Україну, а потім завантажити ще і ще й так 3-4 рази поспіль. Адже після цього самого 3-го і 4-го разу літак просто може не повернутися на аеродром, а якщо і повернеться, то потім дуже довго не злетить, - пояснює Коваленко.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?