Суть реформ в морській галузі та програма нового керівництва «Асоціації морських портів України» до сих пір залишаються таємницею, як і кадрові зміни в ній.
Таку думку висловили журналісти видання «Коментарі».
Так, зазначає сайт, 12 січня 2017 року виконуючим обов'язки глави державного підприємства «Адміністрація морських портів України» став Райвіс Вецкаганс. «За пару днів до його призначення міністр інфраструктури України Володимир Омелян підготував інформаційне поле для цієї події, повідомивши громадськості на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, що в країні немає фахівців, які були б відповідальними і порядними, і саме тому до управління АМПУ буде залучений іноземець, латвієць Райвіс Вецкаганс», - йдеться в статті.
При цьому її автори висловлюють думку, що «таким кроком ЗМІ і громадськість намагаються переконати, що міністр практично одноосібно бореться з корупцією на морському транспорті, особливо в АМПУ».
Водночас журналісти висловлюють сумнів в тому, що в галузі проводяться реформи.
За даними «Коментарів», раніше Вецкаганс був в числі 15 топ-менеджерів «Литовського пароплавства», яким господарі нібито пред'явили звинувачення на 20 млн дол. А зовсім недавно він працював одним з керівників російського порту Бронко (Санкт-Петербург), відзначають журналісти.
Також вони запідозрили нового керівника морської галузі України в намірі провести кадрові чистки «шляхом звільнення начальника Одеського філіалу ДП «АМПУ».
«Михайлу Соколову висунули ультиматум у вигляді необхідності термінового звільнення за власним бажанням, однак він відхилив його, тому що не побачив ніяких підстав для відсторонення. Після відмови піти за власним бажанням Міністерство інфраструктури екстрено створило чергову комісію з метою перевірити діяльність Одеської філії «АМПУ» за 2 роки, і на час перевірки Соколова все ж усунули. Варто відзначити, що в цю комісію увійшли співробітники міністерства інфраструктури, головного офісу «АМПУ» і 5 співробітників ДП «Одеський морський торговельний порт», іншими словами в її складі немає жодного реально незалежного фахівця», - говориться в статті.
«На період перевірки в.о. начальника Одеського філіалу «АМПУ» призначається Олександр Зубик - член команди Ігоря Ткачука, яка вже контролює ДП «Одеський морський торговельний порт». Відзначається, що новопризначений в.о. є колишнім УБОЗівцем, який працював раніше в ДП «Одеський морський торговельний порт» заступником Ткачука, а до цього - під його керівництвом в «Укрпошті». При цьому у Зубика досвіду роботи в портовій галузі фактично немає. Цікавим фактом є те, що всі 5 співробітників ДП «Одеський морський торговельний порт», які беруть участь в черговому (або позачерговому) «аудиті» діяльності команди Соколова, прийшли в Одеський порт з Ткачуком, тобто також мають «великий» досвід роботи в Одеському порту - аж кілька місяців», - резюмує видання, відзначаючи, що в Одеський порт нібито прийшла «вінницька» команда.
- Категорія
- Економіка
- Дата публікації