ЗМІ заявили про незаконні схеми на українських митницях
Категорія
Економіка
Дата публікації

ЗМІ заявили про незаконні схеми на українських митницях

ЗМІ заявили про незаконні схеми на українських митницях
Джерело:  politeka.net

На митницях Держфіскальної служби України нібито існують механізми примусу підприємців до незаконного оформлення ввезених в Україну товарів.
Про це пише видання Politeka з посиланням на джерело, яке до недавнього часу працювало у фіскальній службі.
За даними журналістів, посадові обов'язки глави Департаменту по боротьбі з митними правопорушеннями ДФС Дмитра Горячева зобов'язують його викорінювати корупцію і незаконні схеми оформлення вантажів. "Однак урочисті доповіді про результати цієї "боротьби" викликають скепсис у експертів. Наприклад, Володимир Орлов, досліджуючи ту статистику, яку оприлюднив Горячев, писав: судячи з цифр відомства, дві третини порушених справ про порушення митного законодавства - просто рутинні технічні протоколи, якими "кошмарять" бізнесменів і брокерів", - стверджує видання.
Джерело Politeka називає ситуацію "закошмарюванням".
"Як це здійснюється на практиці? До суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (тобто, імпортера), який бажає провезти вантаж в Україну, приходить особливий фахівець. Найчастіше під керівництвом Горячева діє співробітник його Департаменту Олександр Максименко. Його завдання - створити максимальну кількість незручностей для "клієнта", буквально, вивертати вантажі навиворіт, затягувати бюрократичні процедури, тримати в невіданні щодо того, чим огляд може закінчитися. Коротше, доводити до сказу. І в якийсь момент, коли клієнт вже в потрібній кондиції, неконтрольовано стукає зубами і рве волосся на голові, йому настійно рекомендують звернутися до спеціальних структур, які готові будуть вирішувати всі проблеми за привабливою вартістю. І тут з'являється непримітний інспектор департаменту, який очолює пан Горячев - а саме Олег Павлишин - і пропонує за скромну оплату своїх старань вирішити всі питання щодо застряглого вантажу. І, звичайно ж, гарантує стовідсоткову ефективність послуг, що надаються", - розповіло джерело видання.
Ціна питання, стверджує воно, зазвичай коливається від $1000 до $2000, залежно від тяжкості конкретної "справи" і з обов'язковою умовою - стати постійним клієнтом-хабародавцем. З кожного оформленого контейнера також нібито можуть брати $200-500 залежно від специфіки вантажу.
"Звичайно ж, про офіційне, повністю законне оформлення вантажів мова вже не йтиме. Але, принаймні, їх можна буде ввезти на територію України. Природно, що зневірені підприємці в такій ситуації вже готові на все - нехай потім в своєму колі вони і називають дії митників не інакше як мародерством, вимаганням і бандитизмом", - резюмують журналісти.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?