Креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не скиглити
Категорія
Економіка
Дата публікації

Креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не скиглити

Креативна кампанія Українського маркетинг-форуму закликає не скиглити
Джерело:  online.ua

«Навчися виживати, коли здається, що гаплик», — звертаються герої креативної кампанії 14-го Українського маркетинг-форуму (УМФ) до маркетингового ринку. У роликах, які створило агентство BBDO Ukraine і зняла продакшн-студія Pronto Film, показані три життєстверджуючі історії тих, кому під час пандемії реально важко, але вони не роблять з цього драми, повідомляє ONLINE.UA.

Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine, автор ідеї та режисер роликів, розповідає:

«Ідея роликів виникла зі спостережень за бізнесом під час кризи. Комусь довелося закрити заклад, хтось втратив орендаря, хтось був змушений звільнити людей, хтось втратив роботу, хтось — клієнтів. І у кожного при цьому знайдеться знайомий, якому було ще важче.

Ми не хотіли, щоб креативна ідея якось драматизувала ситуацію, як це диктує концепція “Форуму уцілілих”, і аналогії з виживання в інших екстремальних умовах ми відразу визнали неадекватними реальності. Нам хотілося подати героїзм у побутовому сенсі і показати, що люди, які проявляють цей героїзм, роблять це з легкістю і гумором».

У результаті були створені історії людей, які не скоряються обставинам, а змінюють себе, свою бізнес-модель, процеси, підлаштовуючись під ситуацію і витягуючи з цього максимальну користь. Як це у них вийшло — можна побачити у роликах.

Історія Миколи, у якого турагентство:

Історія кума, у якого ресторан:

Історія тещі, у якої кінотеатр:

Крім ігрових 33-секундних роликів креативна кампанія включає графічні 6-секундники, що розвивають тему.

Ганна Калашник, виконавча продюсерка Pronto Film, додає:

«Бувають проекти, в яких у тебе є все для крутого результату, але удача і відчуття задоволення від виконаної роботи проходять повз. На щастя, у проекті для УМФ все сталося навпаки. Тільки ми встигли помітити, що наш захват від скриптів, створених BBDO, “обріс” професійною командою, голлівудським візуальним стилем і смачною акторської подачею, як вже дивимося на наше створіння на великому екрані проектора, відчуваючи гордість і точно розуміючи, що ролики вдалися на всі 100».

Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму, засновниця IdeasFirst, коментує:

«Багато компаній за час карантину і локдаунів зіткнулися з викликами, для вирішення яких не було ніяких “методичок”. Досвід виходу з кризи і розвитку у кожної компанії був індивідуальним. Але є те, що об'єднує наших героїв. Можна довго нити, як тобі погано, а можна взяти приклад з тих, кому ще важче, але вони не сумують. Яскрава креативна ідея від BBDO і переконливе втілення від Pronto Film — і ці короткі відео здатні стати для вас афірмаціями на кожен день. Окреме спасибі компаніям за реалізацію такої грандіозної ідеї за дуже скромний бюджет. Адже це теж мистецтво виживання».

Щоб оптимізувати логістику і витрати на зйомку, три ролика зняли за 14 годин. Зйомки проходили в офісі BBDО, у машині Дениса Келеберденко, на боксерському рингу хороших знайомих.

«Навіть Сильвестра Сталлоне довелося не в 3D малювати, а використовувати його роздруковану на чорно-білому принтері в повний зріст копію і анімувати її у stopmotion. Але цієї величезної роботи навіть ніхто не помічає, так все гарно вийшло», — жартує Денис.

Надихаючі історії компаній і їх маркетингових команд ви зможете почути на Українському маркетинг-форумі 27–28 травня. Форум пройде у гібридному форматі у КВЦ «Парковий» і в онлайні.

Як завжди, звучатимуть теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту і допоможуть учасникам форуму рости у нових реаліях. Подробиці на офіційному сайті події,.

Над кампанією працювали:

Команда BBDO

  • Денис Келеберденко, креативний директор

  • Ростислав Вишневий, арт-директор

  • Ірина Данілевська, директор відділу по роботі з клієнтами

  • Олександра Гуляй, продюсер

  • Олеся Гановська, керівник групи по роботі з клієнтами

  • Олена Колеснікова, директор зі стратегічного планування

Команда Pronto Film

  • Денис Келеберденко, режисер

  • Тетяна Дудник, оператор

  • Олег Бобало, 2-ий режисер

  • Анна Калашник, виконавчий продюсер

  • Назар Залуцький, продюсер

  • Марина Турманідзе, кастинг

  • Карина Балеян, художник-постановник

  • Марія Керо, стиліст

  • Ірина Солодовська, гример

  • Максим Васянович, режисер монтажу

  • Дмитро Василенко, колорист

  • Євгеній Бедненко, звукорежисер

Команда IdeasFirst

  • Ірина Бондаренко, продюсер Українського маркетинг-форуму

  • Ольга Гаращенко, керівник проекту

BBDO Ukraine — український офіс найтитулованішого креативного агентства у світі. Агентство створює бренди і комунікаційні стратегії та розробляє креативні рекламні кампанії. Працює з найбільшими світовими компаніями і локальними лідерами. Проекти агентства тут, а останні новини читайте на Facebook і Instagram агентства.

Pronto Film — входить до 5 кращих рекламних продакшенів України і займає лідерську позицію у локальному кіновиробництві. Надає повний спектр послуг у створенні рекламних роликів, музичних відео, повнометражних і документальних фільмів, серіалів. Володіє вражаючою географією зйомок: Західна Європа, Південна Америка, США, Південна Африка, Індія, Таїланд, Єгипет, Ізраїль, Туреччина. Подивитися відеороботи можна тут, дізнатися останні новини продакшена — на Facebook та Instagram.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?