40% грошей, сплачених українському виробнику, повертаються до бюджету, — Олег Мітрохін
Категорія
Економіка
Дата публікації

40% грошей, сплачених українському виробнику, повертаються до бюджету, — Олег Мітрохін

40% грошей, сплачених українському виробнику, повертаються до бюджету, — Олег Мітрохін
Джерело:  NV

Локалізація — тобто політика пріоритету державних закупівель у національного виробника — забезпечує десятки тисяч робочих місць для українців, а 40% грошей, сплачених державою українському виробнику, повертаються до бюджету у вигляді податків.

Головні тези:

  • Локалізація дозволяє повернути до бюджету до 40% грошей, сплачених українському виробнику, у вигляді податків.
  • Замовлення у вітчизняних виробників стимулюють економіку, створюють робочі місця і наповнюють бюджет.
  • Українські виробники демонструють високу якість та дотримуються термінів виробництва, що особливо важливо у період війни.
  • Міністерство економіки планує обов’язкову частку локалізації у 25% для продукції легкої промисловості з 2025 року, що стимулюватиме розвиток виробництва в Україні.
  • Локалізація є критично важливою стратегією не лише для підтримки українського виробника, а й для забезпечення національної економіки в умовах війни.

При замовленні в іноземного виробника повертається від 0 до 10-15%. Про це у своїй колонці написав український підприємець Олег Мітрохін. 

Коли продукція виробляється всередині країни, ризики затримок або зривів поставок мінімізуються. Тим більше, що українські приватні виробники, навіть працюючи під обстрілами й у складних умовах, демонструють високу якість і дотримуються термінів, на відміну від деяких іноземних компаній чи державних підрядників, пояснює підприємець.

Крім того, закупівлі у вітчизняних виробників стимулюють економіку, створюють робочі місця і наповнюють бюджет, що є критично важливим у період війни. 

Міністерство економіки планує затвердити проєкт постанови, який передбачає обов’язкову частку локалізації у 25% для продукції легкої промисловості з 2025 року, з подальшим підвищенням цього показника до 40%.

Це дозволить не тільки запобігти зловживанням із прихованим імпортом, але й гарантувати, що державні кошти підтримуватимуть українського виробника, пояснює автор.

Олег Мітрохін — бізнесмен, власник компанії МІК. Компанія МІК — провідний український виробник спецодягу для різних галузей, зокрема для промисловості, будівництва та сфери безпеки.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?