Соціальна мережа Facebook вперше за свою історію повідомила про скорочення кількості активних користувачів, через це акції компанії Meta впали на більше ніж 20%.
Джерело: The Verge
Facebook вперше втратив користувачів
З моменту заснування Facebook, зростання користувачів відбувалося постійно. Але тепер компанія повідомила про перше в історії квартальне зниження кількості щоденних користувачів у всьому світі разом із нижчим, ніж очікувалося, зростанням доходів від реклами, внаслідок чого її акції впали приблизно на 20%.
Величезне падіння акцій, яке миттєво коштувало компанії приблизно 200 мільярдів доларів, показує, що корпоративного ребрендингу Facebook на Meta недостатньо, щоб відвернути інвесторів від проблем соціальної мережі.
У минулому кварталі зростання кількості користувачів у Facebook, Instagram та WhatsApp було нестабільним. А також основний додаток Facebook втратив 1 мільйон щоденних користувачів у Північній Америці, де він заробляє найбільше за рахунок реклами.
Це падіння призвело до загального зменшення щоденних користувачів Facebook у всьому світі, що, як підтвердив представник компанії, є першим послідовним зниженням в історії компанії.
Це зниження до 1,929 мільярда щоденних користувачів з 1,93 мільярда в попередньому кварталі, ймовірно, є відображенням дедалі більшої неактуальності Facebook для молоді.
Марк Цукерберг (фото — Flickr.com)
Неприбуткові проєкти Meta
Meta все ще надзвичайно прибуткова: лише минулого року вона отримала майже 40 мільярдів доларів прибутку, в основному від реклами.
Але вона також втрачає мільярди на Reality Labs, підрозділ, що відповідає за гарнітуру Quest VR, програмне забезпечення VR, майбутні окуляри AR та інші ініціативи, пов’язані з метавсесвітом. Минулого року цей підрозділ втратив 10,2 мільярда доларів і повідомив про дохід у розмірі 2,3 мільярда доларів.
Meta досі не розкриває кількість продажів Quest, хоча за оцінками третьої сторони ця цифра становить приблизно 10 мільйонів одиниць. Під час розмови з інвесторами в середу Цукерберг сказав, що наступна гарнітура VR від Meta буде випущена пізніше цього року і буде на «високому рівні цінового спектру».
Він чітко заявив, що має намір збільшити витрати на Reality Labs в найближчі роки, і що бачить поєднання AR і VR як наступну велику обчислювальну платформу. Зрозуміло, що найбільшою проблемою, з якою зараз стикається Meta, є бізнес у соціальних мережах, який оплачує ці інвестиції.
Читайте також: