До Землі летить невідомий астероїд: вчені попередили про небезпеку
Технології
Дата публікації

До Землі летить невідомий астероїд: вчені попередили про небезпеку

Джерело:  online.ua

До Землі наближається невідомий астероїд, розміри якого можна порівняти з челябінським метеоритом. Якщо він зіткнеться із Землею, то наслідки можуть бути дуже серйозними. Про нові космічні ризики для нашої планети повідомили фахівці Роскосмосу, передає ONLINE.UА.

Повідомляється, що раніше невідомий астероїд виявили 6 листопада. Було встановлено, що космічний об'єкт обертається навколо Сонця приблизно за 2,89 року і зближується із Землею. Астероїд має поперечний розмір 10-15 метрів - приблизно таким же був метеорит, що впав 15 лютого 2013 року в районі Челябінська. Відомо, що астероїд виявили в момент максимального зближення із Землею - на той момент відстань досягала 139 тисяч кілометрів від центру нашої планети. Раніше космічне тіло не потрапляло в поле зору астрономів. Небезпечну знахідку в космосі вже підтвердили в британській і американській обсерваторіях.

Вчені впевнені, що глобальної катастрофи відкритий астероїд не викличе, але в разі його зіткнення із Землею серйозних наслідків не уникнути.

"Якщо він буде перетинати орбіту Землі, то є ймовірність зіткнення. Якщо він потрапить в густонаселений район, то наслідки можуть бути більш серйозними, ніж в разі падіння челябінського метеорита", - оцінюють небезпеку астероїда експерти, відзначаючи, що продовжать спостереження за космічним об'єктом.

Нагадаємо, челябінський метеорит діаметром 20 м впав в Росії 15 лютого 2013 року. Тоді вибуховою хвилею в Челябінську повибивало шибки в будинках, а осколками були пошкоджені дахи будівель і поранені півтори тисячі чоловік. Уламки боліда впали в озеро Чебаркуль. Пізніше з дна водойми підняли найбільший фрагмент вагою 600 кілограмів.

Раніше ONLINE.UА повідомляв, що 25 жовтня відбулася важлива космічна подія - гігантський астероїд розміром з хмарочос пролетів поруч із Землею на відстані 6,21 млн. Км Небезпечний момент наближення величезного космічного об'єкта +162082 (1998 HL1) зафіксував на відео фахівець онлайн-обсерваторії Virtual Telescope Project Джанлука Масі (Gianluca Masi). У момент зйомки об'єкт знаходився приблизно в 6,6 млн кілометрів від Землі.