Офіційний Київ вислухав нову порцію критики від влади Європейського Союзу - так, 30 вересня очільник делегації ЄС в Україні Матті Маасікас нагадав команді Володимира Зеленського, що ухвалення проекту закону "Про внутрішній водний транспорт" є важливою віхою в реалізації транспортної глави Угоди про асоціацію між ЄС та Україною. Окрім того, політик підкреслив, що ухвалення зазначеного законопроекту також стане важливим результатом для майбутнього саміту Україна-ЄС 6 жовтня. Це зазначається у листі Маасікаса спікеру Верховної Ради Дмитру Разумкову, текст якого має агентство "Інтерфакс-Україна", передає ONLINE.UA.
"Сталий розвиток транспорту є важливою частиною Європейської зеленої угоди, і цей сектор має значний потенціал, щоб зробити внесок в економічне зростання країни та створити умови для залучення таких необхідних інвестицій, і приватних, і міжнародних фінансових інституцій", - зазначив європейський політик.
За його словами, потенціал внутрішнього водного транспорту в Україні, й особливо річки Дніпро між Києвом та Чорним морем, - дуже великий. Окрім того, його розвиток сприятиме екологізації транспорту та скороченню частки автомобільного транспорту, а також усуненню "вузької шийки" у сфері залізничних перевезень, що виникає в період збирання врожаю.
"Проте насамперед потрібна стабільна правова база. Ухвалення цього законопроекту перед майбутнім самітом стане важливою віхою в нашій співпраці в цьому секторі, спрямованому на розвиток ефективної, безпечної та стійкої транспортної системи в Україні", - нагадав українській владі Матті Маасікас.
Не можна також не згадати про те, що Європейська бізнес асоціація (ЄБА) стурбовнан ситуацією навколо законопроєкту про внутрішній водний транспорт.
Як уже згадувалося раніше, 24 квітня 2020 року парламент України ухвалив у першому читанні законопроєкт 1182-1-д "Про внутрішній водний транспорт", який дає старт реформі річкових перевезень.
Як повідомляв ONLINE.UA, у Європейській бізнес асоціації б’ють на сполох через нову серйозну проблему, яку ігнорує офіційний Київ.