Компанія Facebook презентувала новий логотип та оновила бренд. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на офіційний новинний блог.
Представники адміністрації стверджують, що оновлення добре вплине на відмінності безпосередньо компанії Facebook від соціальної мережі та мобільного додатку. Їхній брендинг змінюватися не буде.
Компанія, як наголошується, почала з одної платформи - соцмережі. Наразі Facebook - це низка продуктів, за допомогою яких користувачі комунікують. У списку Facebook app, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal, Calibra.
Нове лого компанії досить лаконічне. У нього особлива типографіка, але загалом це її назва великими буквами.
Нагадаємо, Facebook заснував у 2004 році студент Гарвардського університету Марк Цукерберг разом з трьома іншими "колегами".
Як повідомляв ONLINE.UA, адміністрація соцмережі Facebook анонсувала особливий нагляд за використанням так званих "хтивих" емодзі. Йдеться про смайлики, що можуть бути використані для завуальованого повідомлення із сексуальним змістом. Таким чином планується боротися проти домагань та інтимними послугами.