Google і Facebook опинилися в епіцентрі нового скандалу у Франції
Категорія
Технології
Дата публікації

Google і Facebook опинилися в епіцентрі нового скандалу у Франції

Google і Facebook опинилися в епіцентрі нового скандалу у Франції
Джерело:  online.ua

8 січня офіційно стало відомо, що Французька служба захисту конфіденційності даних вирішила оштрафувати Google і Facebook на загальну суму 210 млн євро за те, що вони перешкоджали можливості користувачів заважати компаніям відстежувати їх онлайн-активність.

Джерело:  The Guardian

Франція оштрафувала Google і Facebook на 210 млн євро після нового скандалу

Національна комісія з інформації та свобод (CNIL) офіційно підтвердила, що оштрафувала Google на рекордні 150 млн євро у зв'язку з тим, що користувачам мережі було складно відмовитися від файлів cookie - невеликих текстових файлів, які складають профіль веб-активності людини для комерційних цілей.

Окрім того, наголошується, що Facebook вирішили оштрафувати на 60 мільйонів євро з тієї ж причини.

Фото — unsplash.com

Варто звернути увагу на те, що попередня згода користувачів Інтернету на використання файлів cookie є головним елементом регулювання конфіденційності даних Європейського Союзу та пріоритетом для CNIL.

Коли ви приймаєте файли cookie, це робиться лише одним клацанням миші. Відхилити файли cookie має бути так само просто, як прийняти їх, - наголосив Карін Кіфер, який є очільником відділу захисту даних та санкцій CNIL.

Влада Фарнції підтвердила, що сайти facebook.com, google.fr та youtube.com не дозволяють легко відмовитися від файлів cookie.

Окрім того, наголошується, що компанії мали три місяці, щоб виконати рекомендації регулятора, у тому числі спростити для французьких користувачів відмову від файлів cookie або нести додаткові штрафи в розмірі 100 000 євро за день затримки.

Читайте також:

  • Facebook змусила розробника видалити розширення для моментальної відписки від усіх сторінок

  • Facebook опинився в центрі скандалу після приниження темношкірих людей.

  • Instagram провокує психічні розлади в підлітків — закриті дослідження Facebook.

  • У Facebook планували таргетинг для дітей від шести років

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?