Падіння попиту на електромобілі. Hyundai уже знайшов вихід
Дата публікації

Падіння попиту на електромобілі. Hyundai уже знайшов вихід

Hyundai
Джерело:  Bloomberg

Через падіння продажів електромобілів південнокорейський автовиробник Hyundai Motor Co. збільшить інвестиції у свій завод в США для виробництва гібридних авто. Спочатку планувалося випускати на цьому заводі лише електромобілі, проте плани змінилися.

Hyundai знає, як розв'язувати проблеми падіння попиту на електромобілі

Виробник планував скористатися податковими пільгами, запропонованими президентом Джо Байденом для стимулювання виробництва електромобілів у США. Проте, через зниження попиту на електромобілі, Hyundai вирішив змінити стратегію.

Сун Джо Лі, головний фінансовий директор Hyundai, під час телефонної конференції, що проходила після публікації прибутку компанії, повідомив про збільшення інвестицій у завод. Цей крок допоможе Hyundai компенсувати уповільнення попиту на електромобілі та задовольнити зростаючий попит на гібридні авто.

Після того, як такі автогіганти, як Volkswagen AG, Mercedes-Benz Group AG та Tesla Inc., оголосили про зниження продажів електромобілів на початку року, спостерігається зростання виробництва гібридних авто.

Особливо чітко це видно в Європі, де попит на електромобілі падає через низку факторів, таких як зростання процентних ставок, уповільнення економічного зростання та скасування субсидій на електромобілі.

Ці фактори змушують автовиробників переглянути свої стратегії та зосередитися на випуску гібридних авто, які сприймаються як більш доступні та практичні для споживачів.

Гібридний бум підвищив рентабельність Hyundai

За перші три місяці року, поставки електромобілів Hyundai склали лише 4,5% від загального обсягу, порівняно з 6,5% минулого року. Продажі гібридів зросли на 17%, досягнувши 98 тис одиниць.

Цей "гібридний бум" допоміг компанії підтримувати високу рентабельність, яка сягнула 9% завдяки високій маржі на гібридах.

Попри на падіння продажів електромобілів, Hyundai планує й надалі інвестувати в цю сферу більше, ніж у середньому по галузі, щоб зберегти свою частку ринку.

Загальний обсяг продажів автомобілів Hyundai в першому кварталі знизився на 4% порівняно з минулим роком, до 947 тис одиниць.

При цьому продажі позашляховиків та автомобілів люксового бренду Genesis продемонстрували стійкість, склавши 62,8% від загального обсягу.

На регіональних ринках спостерігалася неоднозначна картина: зростання на 2% у Північній Америці, 0,7% в Європі, 3% в Індії, але падіння на 14% у Китаї.

Hyundai також оголосила про прибуток в першому кварталі в розмірі 2,58 млрд дол, що перевищило очікування аналітиків. Цьому сприяло ослаблення корейської валюти.

Крім того, Hyundai планує переглянути свою програму Value-Up Program, яка спрямована на підвищення вартості акцій та виплат дивідендів акціонерам. Деталі нового плану будуть оприлюднені після схвалення правління.

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?