Популярна соцмережа Instagram приготувала для своїх користувачів важливе оновлення, яке навряд чи сподобається деяким блогерам. Річ йде про скасування «лайків» під фото – одного з найважливішого показника популярності.
Як повідомляє ONLINE.UA, з 17 липня Інстаграм почав тестування оновлення, в якому статистика за кількістю «лайків» буде доступна тільки автору публікації. Фолловери цього бачити не можуть. Максимум, що можна побачити – це ім’я одного з друзів, який поставив «лайк», з написом «та інші».
За словами представників соціальної мережі, причиною нововведення стало бажання зменшити психологічну залежність блогерів від кількості «лайків».
«Ми хочемо, щоб ваші друзі сфокусувалися на фотографіях і відео, якими ви ділитеся, а не на тому, скільки лайків вони отримують», – пояснили в Instagram.
В Україні нові зміни поки побачити неможливо. Тестування проходить лише у кількох країнах: Канаді, Італії, Бразилії, Австралії, Новій Зеландії, Ірландії та Японії.
Очікується, що скасування показу кількості «лайків» вдарить, у першу чергу, по «інфлюєнсерам» – популярним блогерам, які заробляють, розміщуючи у своїх постах рекламу товарів та послуг. Рекламодавцям буде вкрай важко з’ясувати ступінь популярності публікацій блогера, оскільки чисельність фолловерів цього не показує. Зараз будь-хто може «прокачати» свій аккаунт ботами, збільшивши кількість читачів до кількох десятків тисяч.
Деякі «інфлюєнсери» вважають, що цим оновленням Інстаграм хоче забрати більшу частину рекламодавців собі. Оскільки приватні компанії не зможуть точно визначати популярність блогера, рекламні пости будуть замовлятися не у «інфлюєнсерів», а через рекламний кабінет Facebook.
Нагадаємо, що не так давно вчені виявили, до яких наслідків призводить часте користування Instagram чи Tinder.