У КП “Київський метрополітен” вже тривалий час готують введення змін до системи оплати проїзду в підземці, однак їх кілька разів відтерміновували. Передбачалося, що столиця відмовиться від класичних жетонів, зелених карток, а також оптимізує процеси оплати й відмовиться від касирів. Станом на кінець березня 2021 року в історію відійшли тільки жетони, однак метрополітен нагадав — з 1 квітня зелені картки також вже не будуть функціонувати. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на офіційне представництво підприємства у Facebook.
“Використати поїздки на безконтактних (зелених) картках метро можна до 31 березня поточного року, відповідно до Розпорядження Київської міської державної адміністрації №399 від 05.03.2020 року. Також із закінченням використання карток метро припиняється робота сервісних центрів підземки”, - нагадали в метрополітені.
Відзначається, що оплату проїзду можна здійснити через:
Kyiv Smart Card;
безконтактну банківську картку будь-якої платіжної системи;
мобільні додатки Google Pay, Apple Pay, Kyiv Smart Сard;
разові квитки з QR-кодом (паперовим чи цифровим).
“Для того, щоб скористатися е-квитком, можна придбати одноразовий QR-квиток або картку Kyiv Smart Card із можливістю поповнювати її поїздками зі знижкою. Транспортна картка Kyiv Smart Card дає можливість купувати до 50 поїздок за один раз та економити до 1,5 гривні на кожній поїздці”, - додали у відомстві.
Передбачається, що картку можна придбати у касах і терміналах самообслуговування у вестибюлях станцій, а поповнити рахунок можна завдяки додатку “Київ Цифровий”, касам, згаданим терміналам самообслуговування.
Нагадаємо, наразі метрополітен у Києві функціонує в умовах певних обмежень, пов’язаних з “червоною зоною” карантину, в якій опинилися столиця та Київщина в цілому.
Як повідомляв ONLINE.UA, запуск руху потягів метрополітену у віддалені райони Києва, наприклад — у бік мікрорайону Троєщина, став давньою темою обговорення на рівнях керівництва столиці чи центрального українського уряду. Як уточнили у Міністерстві фінансів, станом на 22 березня робота з прокладання такого шляхопроводу все ще триває. Заступник голови відомства Олександр Кава наголосив, що нові відповідні станції можуть перевозити пасажирів вже до 2024 року.