Конфлікт навколо Мотор Січ: експерти пояснили, чого можна чекати від Зеленського
Категорія
Економіка
Дата публікації

Конфлікт навколо Мотор Січ: експерти пояснили, чого можна чекати від Зеленського

Конфлікт навколо Мотор Січ: експерти пояснили, чого можна чекати від Зеленського
Джерело:  24 канал

Українські експерти Вадим Карасьов та Микола Спірідонов звернули увагу на те, що 6 серпня китайська Beijing Xinwei Technology Group Co., Ltd на Шанхайській фондовій біржі офіційно повідомила, що дочірня компанія Beijing Skyrizon і DCH Group українського бізнесмена Олександра Ярославського і її афільовані компанії подали нову спільну заяву до Антимонопольного комітету України про покупку акцій запорізького моторобудівного заводу "Мотор Січ". На переконання фахівців, інвестиційні наміри Skyrizon і DCH Group унікальною можливістю для глави держави Володимира Зеленського покласти край геополітичному спору Китаю і США навколо долі "Мотор Січ" та вивести підприємство на надпотужний світовий ринок авіаційної індустрії. Про це інформує ONLINE.UA з посиланням на "24 Канал".

"Прихід Ярославського в проєкт "Мотор Січ" і китайської компанії – це готове рішення для влади, як вийти з глухого кута. Китаю потрібні двигуни для розвитку своєї авіації, але Україна натрапила на протидію США – їх традиційно турбує технологічне посилення або домінування Китаю. Український виробник, а разом з ним десятки тисяч співробітників самої компанії і її суміжників – постачальники, розробники – стали заручниками гри двох держав, які змагаються за лідерство. Україна і представники її політичної еліти повинні зрозуміти, що країна повинна отримувати свої вигоди з будь-яких проєктів, а не тільки прислухатися до голосів здалеку", - зазначив директор Інституту глобальних стратегій Вадим Карасьов.

За словами експерта, дістати ринок Китаю, де проєкти в авіаційній індустрії обчислюються трильйонами доларів, – це big-idea будь-якої країни, що має власний авіаційний двигун – їх не так багато в світі. Карасьов наголошує, що Україна зараз отримує унікальний шанс зайти на десятиліття на цей ємний ринок.

На думку експерта Українського інституту аналізу та менеджменту політики Миколи Спірідонова, якщо дивитися на ситуацію без емоцій, гранично зважуючи і оцінюючи реалії, можна зробити безкомпромісний висновок: крім Китаю "Мотор Січ" нікому в світі не потрібна.

"Росія давно вже налагодила свій власний повний цикл випуску двигунів для авіабудування, Америка, яка виступила категоричним противником продажу активів "Мотор Січі" китайським інвесторам, ніколи не буде інвестувати в розвиток українського заводу, оскільки підприємство апріорі є конкурентом американським компаніям. У даній ситуації, Володимир Зеленський є гарантом суверенітету України, в тому числі і економічного. Відповідно, повинен приймати рішення виходячи насамперед з національних інтересів", - наголосив Спірідонов.

Раніше ONLINE.UA повідомляв, що 6 серпня Володимир Зеленський ухвалив нове рішення щодо "Мотор Січ".

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?