Український гурт "Время и Стекло" нарешті випустив кліп на один з найпопулярніших треків з нового альбому VISLOVO - "Лох". Варто зазначити, що режисеркою відео стала талановита Таню Муіньо, яка нещодавно знімала кліп для самої Кеті Перрі, передає ONLINE.UA.
У кліпі оживають найяскравіші тренди 2000-х: total denim, лакові куртки, зухвалі міні, рейверських окуляри, кепі і снебпекі, ланцюги і максимум непоєднуваних аксесуарів, гофре, гліттер, мелірування і гелеві укладання. У модній ретроспективі брали участь українські та світові бренди: KSENIA SCHNAIDER, Anton Belinskiy, Paco Rabanne, I am Gia, CULTNKD. За стиль в кліпі відповідали Оля Поліщук та Андрій Панасюк.
Надя і Позитив стали героями-асоціаціями епохи нульових. Надя з'являється в образі типової для того часу довгоногої блондинки, що копіює стиль Крістіни Агілери, власниці салону краси і зухвалої койоткі, сексуально танцює на барній стійці і пристрасно цілується з Дантесом в авто. А Позитив встиг перевтілитися в чотирьох персонажів: стиліста по волоссю, фейсконтрольщіка нічного клубу, бед бою на Феррарі і бармена.
"Мій улюблений образ в кліпі - блондинка в нічному клубі. Якби зараз я повернулася в нульові, виглядала б саме так. Чого не скажеш про тренд на накладні нігті, з якими я проходила 15 годин зйомки і які по черзі відклеювалися кожні 15 хвилин. З чим асоціюються у мене 2000-і? З Крістіною Агілерою і чомусь з солярієм (сміється)", - зізналася Надя.
Позитив також емоційно прокоментував нову відеороботу гурту.
"Тільки недавно думав, що треба повертати кліпи 2000-х в наші реалії - і ось« Лох »і олдскульщіна, по якій ми всі нудьгували! Для мене це напевно рекордну кількість образів в кліпі. Ще й настільки різних і дивних. Я так вжився в своїх персонажів, якийсь час не міг вийти з образів", - каже співак.
Як повідомляв ONLINE.UA, 5 жовтня в київському Палаці Спорту відбулося наймасштабніше та довгоочікуване шоу цієї осені — VISLOVO.