Не тільки F-16: на які літаки очікує Україна — відповідь командувача Повітряних сил
Категорія
Україна
Дата публікації

Не тільки F-16: на які літаки очікує Україна — відповідь командувача Повітряних сил

Не тільки F-16: на які літаки очікує Україна — відповідь командувача Повітряних сил
Джерело:  online.ua

За словами командувача Повітряних сил ЗСУ Миколи Олещука, Україна працює над тим, щоб отримати від західних партнерів не тільки американські винищувачі F-16, а також і інші сучасні бойові літаки. 

Джерело: Всеукраїнський телемарафон

На які літаки розраховує Україна окрім F-16 

Олещук зазначив, шо в приоритеті для України отримання шведських винищувачів Saab JAS 39 Gripen, британських Eurofighter Typhoon та французьких Dassault Rafale.

Однак у першу чергу Україна розраховує на отримання F-16.

Чому вибраний був пріоритетом F-16? Тому що колектив розумів і розуміє, що їх найбільше у світі. І ймовірність отримання цього літака найбільша, - пояснює Олещук. 

Він також підкреслив, що, наприклад, шведські винищувачі Saab JAS 39 Gripen за тактико-технічними характеристиками не поступаються F-16.

Командувач ПС ЗСУ зазначив, що Україна очікує на будь-яке рішення щодо отримання бойових літаків четвертого покоління.

Як Україні вдалось захистити власні літаки на початку вторгнення армії РФ  

Командувач Повітряних сил ЗСУ Микола Олещук розповів про два перші накази, які він надав на початку вторгнення РФ в Україну.

В 3:50 я підняв всю нашу військову авіацію в повітря, бо розумів, що перші удари, які будуть завдані по нашій державі, будуть завдані по аеродромах, інфраструктурі, зенітним комплексам, по нашим радіолокаційним засобам, - зазначив Олещук.

За його словами, в той момент, ним було прийнято рішення про зосередження всієї техніки, тобто, за його словами, всі підрозділи не були на тих позиціях, які були до війни.

Авіація була піднята в повітря. Нам вдалося зберегти те озброєння та техніку, яку зараз маємо. Перша моя команда була б 3:20. Я як командувач ПС ЗСУ дав команду "Килим". По цій команді всі літаки, які були в повітрі, були зобов'язані або покинути повітряний простір України або сідати на найближчий аеродром. Я своїми очима бачив, як очищається повітряний простір України. Буквально за 20 хвилин не було жодного літака в повітряному просторі, - підкреслив Олещук.

Читайте також: 

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?