Топ-менеджер Facebook Ендрю Бозворт вимагав від співробітників компанії збільшення аудиторії соцмережі за всяку ціну під час президентської кампанії в США в 2016 році. Він закликав використовувати для цього будь-які методи, навіть якщо вони несуть загрозу людям.
Про це йдеться в листі Бозворта, адресованому співробітникам компанії, копію якого опублікувало видання Buzzfeed, передає ONLINE.UA.
Читайте також: У Facebook зробили визнання щодо збору даних користувачів
Відзначається, що відповідний лист топ-менеджера Facebook співробітники соцмережі отримали на наступний день після того, як мережу підірвало відео, в прямому ефірі якого невідомий чоловік вбив людину. У тексті документа говориться, що такі ролики можуть піти на шкоду користувачам соцмережі, але це не має значення, так як за допомогою навіть такої інформації люди швидше знаходять один одного.
"Отже, ми об'єднуємо все більше людей. Це може мати і негативний бік. Можливо, хтось втратить життя через цькування. Можливо, хтось загине в теракті, організованому за допомогою наших інструментів. І все ж ми пов'язуємо людей", - наводить джерело цитату з листа Бозворта.
На оприлюднення цього скандального документа вже відреагували і сам Бозворт, і глава Facebook Марк Цукерберг. Вони заявили, що насправді не дотримуються такої думки. При цьому вони визнали існування цієї доктрини, яка була свідомою провокацією з їх боку.
У той же час в мережі вважають, що нові скандальні факти можуть тільки ще сильніше зіпсувати репутацію Facebook, якому доводиться до сих пір виправдовуватися за витік особистих даних мільйонів користувачів.
Як повідомляв ONLINE.UA, раніше в соцмережі Facebook впровадили нові налаштування приватності.