Facebook використовувала емодзі-реакції користувачів для просування в стрічках новин тих чи інших постів. З 2017 року алгоритми ранжирування компанії вважали емодзі в п'ять разів ціннішими за звичайні лайки. Таким чином, пости, що отримали безліч негативних реакцій, активніше просувалися алгоритмами соцмережі. Фахівці компанії помітили це лише у 2019 році.
Джерело: Washington Post
Закриті внутрішні дослідження компанії підтвердили наявність недоробки, завдяки якій протягом трьох років Facebook планомірно збільшувала обсяги негативного контенту на майданчику. Це суттєво збільшило навантаження на модераторів та внутрішні команди, які займаються розробкою інструментів контролю за небажаними матеріалами. Обговорення проблеми регулярно проходили всередині компанії, але вони стали відомі Конгресу та ЗМІ лише після зливу внутрішньої документації колишньою співробітницею Френсіс Хауген, передає Хабр.
Співробітники неодноразово порушували питання про цінність негативних реакцій у системі ранжування Facebook, але найчастіше керівництво відмахувалося чи ігнорувало ці проблеми. У внутрішніх обговореннях одні співробітники називають гнів основною людською емоцією, інші вказують, що просування таких реакцій необхідне для підтримки протестних настроїв проти корумпованих режимів. Команда не дійшла єдиної думки щодо цього і досі працює над тим, який саме контент вважати негативним і як відображати його у стрічці.
Facebook не публікує точний список умов, за якими алгоритм соцмережі розставляє пріоритети. Також у матеріалі Washington Post немає інформації, як на даний момент оцінюються емодзі-реакції. Проставлення емодзі вимагає від користувача більше дій, ніж звичайні лайки. Відповідно, логічно використовувати їх як більш вагомий критерій при ранжируванні постів. Використовуючи цей механізм Facebook здатна суттєво впливати на громадську думку та настрій.
Читайте також:
Facebook та Instagram перестали працювати в усьому світі. Cтали недоступними також Netflix, Steam і PlayStation Network.
Facebook опинився в центрі скандалу після приниження темношкірих людей.
Instagram провокує психічні розлади в підлітків — закриті дослідження Facebook.