Російські авіакомпанії, включаючи контрольований державою "Аерофлот", розбирають літаки, щоб забезпечити запчастини, які вони більше не можуть купувати за кордоном через санкції Заходу.
Джерело: Reuters
Росія почала розбирати свої літаки на запчастини
Санкції перешкодили російським авіакомпаніям отримати запчастини або проходити технічне обслуговування на Заході.
Авіаційні експерти заявили, що російські авіакомпанії, швидше за все, почнуть знімати частини своїх літаків, щоб підтримувати їхню придатність до польотів, але це перші детальні приклади.
Принаймні один російський Sukhoi Superjet 100 і Airbus A350, які експлуатує Аерофлот, наразі зупинені та розбираються на частини.
Більшу частину авіапарку Росії складають західні пасажирські літаки.
За словами джерела, обладнання було взято з кількох Boeing 737 і Airbus A320 "Аерофлоту", оскільки перевізнику потрібні додаткові запчастини від цих моделей для інших Boeing 737 і Airbus A320.
Це «лише питання часу», коли російські літаки будуть канібалізовані, - заявило джерело в західній авіаційній промисловості.
Західні джерела повідомили, що протягом року після набуття чинності санкцій зберегти сучасні реактивні літаки на озброєнні навіть для високорозвиненої та компетентної інженерної бази Росії буде складно.
«Аерофлот» має приблизно 350 літаків. Більшість із них — моделі західних компаній Airbus та Boeing.
Раніше повідомлялося, що через санкції російській фірмі доведеться перейти на внутрішні рейси та літаки російського виробництва.
"Аерофлот" побудували відповідно до світових стандартів, але він буде тінню самого себе, здатною літати тільки в ті частини світу, які готові вести справи з Росією. Це дзеркало російської економіки загалом, тепер відрізаної від економічної системи, яку очолює Захід, — сказав представник лондонської консалтингової компанії TS Lombard Крістофер Ґренвіль.
Читайте також: