Росія продовжує закуповувати деталі для літаків Boeing і Airbus в обхід санкцій
Категорія
Світ
Дата публікації

Росія продовжує закуповувати деталі для літаків Boeing і Airbus в обхід санкцій

Росія продовжує закуповувати деталі для літаків Boeing і Airbus в обхід санкцій
Джерело:  online.ua

Росія попри введенні санкції продовжує закуповувати деталі для західних літаків  Boeing і Airbus. Зокрема, росіянам вдалось закупити відповідних деталей на загальну суму в майже 190 млн доларів. 

Джерело: "Важливі історії"

Що відомо про поставки деталей для західних літаків до Росії  

Зазначається, що деталі до західних літаків Boeing і Airbus переважно надходили до Росії з Туреччини, ОАЕ та Китаю.

У російських авіакомпаній, яким потрібні запчастини, є безліч способів обійти санкції. Найпростіший - купити їх у "дружній" країні, - йдеться у матеріалі видання.

Журналісти підкреслюють, що найчастіше деталі для літаків закуповуються  у компаній з Об'єднаних Арабських Еміратів, Китаю і Туреччини.

Лідером виявилася дубайська компанія Ats Heavy Equipment & Machinery. За рік з невеликим вона зробила понад 700 поставок до Росії.

Здебільшого запчастини для Boeing і Airbus дісталися групі "Аерофлот", до якої, окрім власне "Аерофлоту", входять компанії "Росія" і "Перемога".

Як працює схема обходу санкцій

За інформацією видання, бенефіціарами компанії Griffon (ОАЕ), яка часто постачає в РФ запчастини для літаків, є Ірина Гороховська та Ілля Рисев.

Рисев заснував у Росії дві компанії - "Сімплекс" і "Амерітех", які займаються поставками авіазапчастин. Гороховська працювала в "Сімплексі" керівником відділу логістики.

Також молдавська компанія Max Jet Service з початку війни в Україні відправляла в Росію авіазапчастини для Boeing і Airbus.

Засновником Max Jet Service виявився росіянин Сергій Ранга. Журналісти хотіли отримати від нього коментар, але він ухилився від нього.

Судячи з митних даних, російська авіакомпанія "Ай флай" купувала авіадеталі у литовської Right Direction Aero - запчастини європейських і американських виробників, зокрема для Boeing, - підкреслюється в матеріалі видання.

Зазначається, що компанія поставляла датчики температури, чаші унітази, гвинти і гайки.

Директор і власник Right Direction Aero Павло Чалапов запевнив, що не укладає угод із Росією, досконально перевіряє своїх клієнтів на зв'язки з РФ і зобов'язує їх підписувати декларації, що вони не будуть перепродавати запчастини людям і компаніям під санкціями.

Пізніше Чалапов пояснив, що продавав деталі не російській компанії "Ай флай", а киргизькій компанії "Карголайн".

У митних базах дійсно зазначено, що литовська Right Direction Aero продавала товари "Ай флай" за дорученням "Карголайн". Схоже, за документами запчастини йшли в Киргизстан, а в реальності - в Росію, - пояснюють журналісти видання.

Що кажуть в Україні 

За словами керівника Офісу президента України Андрія Єрмака, у Росії брешуть про неефективність західних санкцій у той час, коли не можуть підняти у небо власні літаки.

Голова "Уральських авіаліній" каже, що санкції їм тільки на користь… Один літак здійснює екстрену посадку під Новосибірськом через несправність… Інший не може злетіти з Єкатеринбурга з технічних причин… Користь, - підкреслив Єрмак.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?