Російські авіакомпанії використовують несправні літаки та мають брак кваліфікованих пілотів
Категорія
Світ
Дата публікації

Російські авіакомпанії використовують несправні літаки та мають брак кваліфікованих пілотів

Російські авіакомпанії використовують несправні літаки та мають брак кваліфікованих пілотів
Джерело:  online.ua

У Росії авіакомпанії все частіше вимушені скасовувати авіарейси через численні несправності у власних літаках та брак досвідчених пілотів. 

Джерело: РосЗМІ

Що відомо про кризу у авіаційній отрасли у Росії 

Зазначається, що кримінальну справу 13 серпня було порушено проти авіакомпанії Red Wings, літак якої перевозив 406 пасажирів рейсу Анталья-Москва маючі несправності у системі кондиціювання.

Також справа заведена через те, що внаслідок дій авіакомпанії пасажири не змогли вилетіти з аеропортів низки країн у період з 12 по 14 серпня і тривалий час перебували в некомфортних умовах, чекаючи на рейс. Тоді одночасно вийшли з ладу два із трьох Boeing-777 у флоті компанії.

Останніми днями скасування вильотів російських літаків через технічні несправності трапляються все частіше. Наводимо останні випадки за інформацією профільного телеграм-каналу.

  • 14 серпня. ЛітакA-320 "Аерофлоту" (рейс Ставрополь – Москва)під час виконання злітних процедур ухвалив рішення про буксирування на стоянку. Причина не повідомлялася.

  • 15 серпня літак RRJ-95 авіакомпанії "Росія" виконував рейс Москва-Санкт-Петербург. Зліт перервали на швидкості близько 50 км/год.

  • 15 серпня літак В-777-300 авіакомпанії "Росія" (рейс Южно-Сахалінськ – Москва) – після запуску екіпаж доповів про технічну несправність і запросив дозвіл закерувати на стоянку.

  • 15 серпня літак А-320 "Аерофлоту" (рейс Ставрополь – Москва) – при зльоті екіпаж доповів, що необхідне буксирування на стоянку через проблему з датчиком контролю двигуна. Літак відбуксирували на стоянку.

  • 15 серпня літак RRJ95 авіакомпанії "Азімут" (рейс Мінеральні Води –Челябінськ) виконав повернення на стоянку з точки запуску з технічної причини.

  • 16 серпня літакRRJ95 авіакомпанії Red Wings (рейс Сочі – Москва) – після виштовхування командир повітряного судна доповів про незапуск силової установки. Літак зарулив на стоянку самостійно.

2022 року літаки в РФ виконали тисячі рейсів зі зношеними запчастинами.

Що відомо про брак досвідчених пілотів у Росії 

Наразі у Росії спостерігається гострий дефіцит кваліфікованих пілотів.

Так, 18 з 23 пілотів авіакомпанії "Алтайавіа" відсторонили від польотів. Пілоти були відсторонені за приписом Державіанагляду країни-агресора.

Наглядовий орган виявив в діяльності "Алтайавіа" майже 40 порушень федеральних авіаправил. Повідомляється, що авіакомпанія допустила до рейсів 18 пілотів, які не пройшли в повному обсязі періодичну теоретичну підготовку з виконання всіх процедур при польотах і дій в аварійних ситуаціях.

Також від виконання самостійних робіт були відсторонені дев'ять з 19-ти авіатехніків - вони не в повному обсязі пройшли періодичну підготовку і стажування.

Крім того, Державіанадзор призупинив експлуатацію двох з 14-ти вертольотів: Мі-8 (RA-22412) і AS-350 (RA-07214). У першого виявлені пошкодження поза допусків, а у другого — не виконана директива льотної придатності з вичерпаним терміном виконання.

Також повідомляється, що в рамках системи управління безпекою польотів були виявлені наступні порушення:

  • не реалізована процедура по виявленню і розслідуванню відхилень від правил і процедур, зокрема, допустимих порушень в техніці пілотування;

  • компанія не веде відстеження і контроль компонентів з обмеженим ресурсом;

  • відносно одного AS-350 не ведеться відстеження і контроль директив льотної придатності, відсутній актуальний реєстр директив;

  • компанія допустила до виконання 11 польотів вертоліт, який не пройшов необхідне техобслуговування;

  • на складі несправні компоненти зберігаються разом з справними;

  • в організації не гарантовано використання при техобслуговуванні справного обладнання;

  • при проведенні комплексної перевірки виконаного польоту в льотну службу не передаються копії запису звукової інформації;

  • вертольоти AS-350 не відповідають типовій конструкції (не обладнані радіостанцією і / або аварійним радіомаяком);

  • програма техобслуговування вертольотів AS-350 не відповідає положенням затвердженої розробником повітряного судна експлуатаційної документації;

  • систематично техобслуговування вертольотів виконується з порушенням вимог експлуатаційної документації;

  • у бортові журнали не вноситься інформація про час вильоту і прибуття вертольотів;

  • не контролюється своєчасність зняття польотної інформації з накопичувачів;

  • при підготовці до польотів в осінньо-зимовому періоді не відпрацьовуються технологія взаємодії членів екіпажу при заході на посадку в разі потрапляння в умови сніжного вихору і обмеженої видимості;

  • при підготовці до польотів у весняно-літньому періоді не проводиться тренування по виключенню і запуску двигуна в польоті;

  • при кваліфікаційній перевірці один з пілотів виконав два польоти замість необхідних п'яти.

Читайте також: 

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?