Нещодавно українців обурив рекламний ролик йогуртів Danone з російським актором Михайлом Пореченковим, який приїжджав до бойовиків "ДНР" постріляти по українському аеропорту. Вже у середу, 10 червня, компанія відреагувала на інцидент на вищому рівні. Про це повідомляє ONLINE.UA з посиланням на українського посла у Франції.
За словами Олега Шамшура, він щойно контактував з керівництвом Danone.
"Маю для вас добрі новини. Щойно мені зателефонував Генеральний секретар
Danone Матіас Вішера. Компанія припиняє рекламну кампанію за участі Пореченкова. Швидка і адекватна реакція. А от тепер, коли апетит вже не псують, смачного", - пояснив він у Twitter.
Нагадаємо, український сегмент компанії також відреагував на гучний скандал. Представники його зазначили, що не можуть лишатися осторонь, однак зробити у цій ситуації можуть мало.
"Водночас, хочемо зазначити, що компанія "Данон" в Україні є частиною всесвітньо відомої міжнародної Групи, яка працює в 140 країнах світу. Локальні офіси в кожній країні функціонують незалежно", - пояснили у Danone Україна.
Користувачі у соціальних мережах обурилися настільки, що пропонували бойкотувати продукцію компанії.
Нагадаємо, Пореченков відвідав окуповані райони Донецької області у 2014 році. Там він встиг постріляти з великокаліберного кулемета у Донецькому аеропорті. В Україну горе-акторові в'їзд заборонений, силовики СБУ ініціювали розслідування проти нього.
Як повідомляв ONLINE.UA, війна на Донбасі — це тема, в якій президент володіє більшою інформацією, ніж населення. Саме так Володимир Зеленський пояснив обурення деяких українців рішеннями влади.
За його словами, президентський масив даних слід порівнювати з "океаном", у той час як пересічний громадянин володіє лише "озером".