США домоглись припинення обслуговування Туреччиною літаків Boeing із РФ та Білорусі
Категорія
Світ
Дата публікації

США домоглись припинення обслуговування Туреччиною літаків Boeing із РФ та Білорусі

США домоглись припинення обслуговування Туреччиною літаків Boeing із РФ та Білорусі
Джерело:  online.ua

США змусили Туреччину припинити надавати літакам Boeing, пов'язаним із РФ та Білорусю, паливо та супутні послуги. 

Джерело: AirportHaber

Туреччина припиняє обслуговувати літаки Boeing із РФ та Білорусі

Зокрема, у заяві Міністерства митниці та торгівлі Туреччини йдеться про заборону на надання палива та супутніх послуг літакам американського виробництва, пов'язаним з РФ та Білорусю.

Згідно з ухваленим рішенням, з 14 березня припинено надання різних послуг літакам, зробленим у США та перебувають під російсько-білоруським контролем, - цитує видання заяву турецького відомства.

У цьому контексті заправка та супутні послуги заборонені для приватних, вантажних, комерційних, чартерних літаків або літаків, вироблених у будь-якій іншій країні та містять понад 25% сировини американського походження, якщо вони прямують до або з Росії та Білорусі.

Рішення прийнято відповідно до листа Управління промисловості та безпеки про експортну практику Міністерства торгівлі США.

РФ продовжує використовувати західні літаки

Російські авіакомпанії продовжують використовувати літаки компаній Airbus та Boeing, яким заборонено вести бізнес у РФ і купувати для них деталі в обхід санкцій.

Російські авіаперевізники, як і раніше, експлуатують 467 літаків Airbus і Boeing порівняно з 544 літаками рік тому. РФ збільшила кількість рейсів до Таїланду, Туреччини, Вірменії, Таджикистану та ОАЕ і вона здійснюють близько 1100 внутрішніх рейсів на день, що приблизно на 15% менше, ніж роком раніше.

Стійкість підкреслює межі санкцій, коли РФ знаходить обхідні шляхи або звертається до менш суворих партнерів.
У той час як виробництво в Росії скоротилося протягом трьох кварталів, спад був лише частиною краху, передбаченого невдовзі після вторгнення.
Щоб зберегти свій авіаційний сектор на плаву, Кремль заборонив авіакомпаніям повертати орендовані літаки їхнім власникам за кордоном та закликав перевізників перереєструвати їх у Росії.
Таким чином, більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, передбаченого регулюючими органами, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.

Компанія не підтримує контакти з авіакомпаніями в Росії, але вже відомо про труднощі з підтриманням літаків у робочому стані, оскільки вони щосили намагаються замінити відсутні компоненти, - заявив головний виконавчий директор Airbus Гійом Форі.

Щоб продовжувати роботу, російські перевізники закуповують запчастини в "дружніх" країнах та переміщують компоненти з одного літака на інший.
У міру того, як російські перевізники розбирають літаки на запчастини, вони зрештою скоротять свій парк, тому що в літаках-донорах не буде компонентів, необхідних для експлуатації.

Російські авіакомпанії, ймовірно, використовують усі можливі ініціативи, щоб підтримувати польоти своїх літаків, але це ставатиме все важче, - зазначив авіаційний консультант з Британії Джон Стрікленд.

Читайте також:

Залишаючись на онлайні ви даєте згоду на використання файлів cookies, які допомагають нам зробити ваше перебування тут ще зручнішим

Based on your browser and language settings, you might prefer the English version of our website. Would you like to switch?